کد خبر: ۹۳۰۷۳۶۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، به بهانه نخستین سالروز شهادت فرمانده سپاه قدس با مسوولان بهاباد به گفت و گو نشستیم و از شهید سلیمانی پرسیدیم:
 
فرمانداربهاباد: خون شهید سلیمانی و همرزمانش ضامن شکست تمام توطئه‌های استکبارجهانی است

فرماندار بهاباد با تسلیت اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی گفت : خون شهید سلیمانی و همرزمانش ضامن شکست تمام توطئه‌های استکبارجهانی در منطقه به خصوص علیه امت اسلام و جبهه مقاومت است .
محمد مهدی خانی زاده بهابادی به مناسبت اولین سالگرد سردار سلیمانی غیرت، شجاعت و دلیری را از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی عنوان کرد وافزود : حاج قاسم بار دیگر این شجاعت و غیرت را به همگان ثابت کرد و الگویی شایسته برای همه جوانان وطن شد.
وی افزود: همین شجاعت و غیرت و در عین حال مهربانی و رافت به مردم بود که حاج قاسم را به محبوب دلها تبدیل کرد و گمان نمی‌رود تا سال‌های سال کسی پیدا شود که چنین محبوبیتی در بین مردم داشته باشد.
محمد مهدی خانی زاده تصریح کرد: حاج قاسم به همه مسئولان و مدیران کشور راه خدمت را یاد داد و بی‌شک با حضور جوانانی که در مکتب سلیمانی تربیت می‌شوند ایران از گزند دشمنان در امان خواهد ماند.
فرماندار بهاباد بابیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی، نماد بارز عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود که جان خویش را در راه دفاع از اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خالصانه نثار کردند و در مقابل دشمنان ایستادند و با شهادت مظلومانه خود و خون پاکشان درخت تنومند اسلام را در منطقه بارورتر نمودند افزود : سردار حاج قاسم سلیمانی نماد بارز عزت، غیرت، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود.
خانی زاده در ادامه بیان داشت : سردار سپهبد شهید سلیمانی یکی از سرداران و پاسداران انقلاب اسلامی بود و دشمنان باید بدانند پایه‌های انقلاب اسلامی با شهادت این سردار سست نمی‌شود.
فرماندار بهاباد با اشاره به اینکه خون این شهید و مقاومت رزمندگان جبهه مقاومت ضامن عزت ، عظمت، اقتدار و نابودی دشمنان اسلام است افزود : پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش و سایر دشمنان مدیون و مرهون فداکاری و ایثار شهید سلیمانی است .

امام جمعه بهاباد: معرفی شهید قاسم سلیمانی به عنوان یک الگوی معاصر برای همگان

امام جمعه بهاباد با تأکید بر معرفی شهید قاسم سلیمانی به عنوان یک الگوی معاصر برای همگان افزود: ایمان، تقوا، اخلاق، بصیرت، ولایتمداری، استکبارستیزی، مجاهدت و شهادت طلبی از ویژگی‌های شهید سلیمانی است که باید به عنوان یک مکتب اسلام انقلابی معرفی و نهادینه تربیتی شود.
حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی بابیان اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماد تفکر بسیجی است. همه باید شاخص ها و مولفه های مکتب شهید سلیمانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و آن را ترویج دهیم خاطر نشان کرد دهیم: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماد بی بدیل مقاومت و رادمردی بود.
وی تصریح کرد : «سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی یک اسطوره و قهرمان ملی است و شهادت او، اتحاد و همدلی را بین کشورهای مسلمان جهان و نیز ملت بزرگ ایران اسلامی بیش از پیش مستحکم کرد و اهداف متعالی مقاومت و حزب‌الله با آسمانی‌شدن این بزرگ مرد الهی با آرمان‌ها و نهضت عاشورا پیوند خورد و نگاه عاشورایی در سرزمین نینوا متجلی شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد بابیان اینکه سردار دل‌ها، مردی خستگی ناپذیر، جهادگر و وظیفه شناس بود و از هیچ مشکلی نمی‌هراسید افزود : سردار دل‌ها، مردی خستگی ناپذیر، جهادگر و وظیفه شناس بود و از هیچ مشکلی نمی‌هراسید و با ذهن و افکار نظام یافته و دقیق، همواره یک شخصیت تحول آفرین بود و در سخنانش از عقلانیت و از یک احساس صمیمی و خلوص نیت، همواره بهره می‌گرفت.

بخشداربخش مرکزی بهاباد: امروز جهان اسلام به برکت خون شهید سلیمانی در مقابله با آمریکا به هیچ وجه تسلیم نخواهد شد.

بخشدار بخش مرکزی بهاباد با بیان اینکه امروز جهان اسلام به برکت خون شهید سلیمانی در مقابله با آمریکا به هیچ وجه تسلیم نخواهد شد گفت : امروز جهان اسلام به برکت خون شهید سلیمانی در مقابله با آمریکا به هیچ وجه تسلیم نخواهد شد و اگر برخی کشورهای ضعیف در برابر یاوه گویی ها آمریکا و اسرائیل کوتاه آمده بدلیل نداشتن سرداران بزرگی نظیر شهید سلیمانی است.
حسین زینلی بهابادی ادامه داد : ملت ایران با حماسه تاریخی که در تشییع پیکر این شهید داشتند به همه یاوه گویی های آمریکا و اسرائیل و دشمنان اسلام که همیشه توطئه علیه ایران داشته اعلام کردند که همه ملت ایران سردار سلیمانی هستند.

وی افزود: ایشان علاوه بر اینکه یک فرمانده مهم نظامی بود به عنوان فردی با نفوذ معنوی و تاثیرگذار بر دلها که ناشی از عمق بصیرت و معنویت و اعتقادات قلبی ایشان به دین مبین اسلام بود در اوج جنگ دست از دعا، توکل و توسل بر نمی داشت.
بخشدار بخش بهاباد بیان داشت : جایگاه سردار سلیمانی با شهادت ایشان بهتر شناخته شد. تشییع پیکر مطهر ایشان و حضور ملی مردم در آن مراسم به یاد ماندنی جلوه های وحدت در کشور را به نمایان گذاشت. بنابراین حیات و شهادت سردار سلیمانی در حقیقت مایه خیر و برکت برای همگان بود که البته درس های بزرگی به جوانان و مسئولان آموخت که برای ملت و دین باید این گونه کار کرد. اخلاص و فروتنی از دیگر خصلت های شهید سلیمانی بود.
ارسال نظرات