بیانیه ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مناسبت حماسه نه دی

در این بیانیه آمده است: یوم‌الله بزرگ ۹ دی، یکی از نماد‌های قدرت و پاداشی بر بصیرت و ولایت مداری مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران است.
کد خبر: ۹۳۰۷۳۹۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه،ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در بیانیه ای به مناسبت حماسه نهم دی ماه اورده است: 
یوم‌الله بزرگ ۹ دی، یکی از نماد‌های قدرت و پاداشی بر بصیرت و ولایت مداری مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران است که از دلبستگی عمیق آنان به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری نشات گرفته است. حماسه‌ای که با عبرت گرفتن از مرور صفحات آن، منشور هدایت و منشاء بیداری نسل‌های آینده این مرز و بوم برای عبور از گذرگاه‌های حساس، پیچیده و دشوار تاریخی قرار خواهد گرفت.
در فتنه سال ۸۸ حقد و کینه دشمنان انقلاب به روشنی نمایان گشت و مردم نیز ثابت کردند که علاوه بر رشد نهال انقلاب به درختی تنومند، به شعور سیاسی و بصیرت انقلابی شان نیز افزوده شده است.
درود خدا بر ملتی باد که با بصیرت انقلابی خود زیباترین صفحاتِ ماندگار و تاثیر گذار ولایت مداری را به نمایش گذاشت و با پیروی از حسین زمان خود طومار فتنگران را در هم پیچیدند.
تقارن مبارک سالروز نهم دی ماه در امسال با ایام فاطمیه و اولین سالگرد سیدالشهدا جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همراهانش نوید بخش تاسی یک امت به مسیر فاطمی در ثبات قدم در مسیر ولایت است و انشالله تا نابودی کامل استکبار جهانی قلوب داغدیده از ترور ناجوانمردانه سردار دل‌ها آلام نخواهند یافت.
یک سال از ترور ناجوان مردانه و شهادت سردار پر افتخار جهان اسلام و همرزمان شهیدش می‌گذرد و دشمن خوار و زبون به زعم خویش کاری کرد کارستان.
اما در حقیقت با شکسته شدن شیشه عطر وجود سردار پر افتخار مقاومت، توسط شیطان بزرگ، روح امید و مقاومت و ایستادگی تا پایان نابودی شجره خبیث نظام استکباری به رهبری آمریکای ملعون، در جهان اسلام شعله ور شد که آتش این خشم مقدس بر دامان آمریکا و مولود نامشروعش رژیم منحوس صهیونیستی چنگ انداخته و دیری نپاید تا انشاالله شاهد پیروزی نهایی جبهه ایمان بر جبهه کفر با رهبری، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای باشیم.
 ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار