بیانیه ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مناسبت حماسه نه دی

در این بیانیه آمده است: یوم‌الله بزرگ ۹ دی، یکی از نماد‌های قدرت و پاداشی بر بصیرت و ولایت مداری مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران است.
کد خبر: ۹۳۰۷۳۹۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه،ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در بیانیه ای به مناسبت حماسه نهم دی ماه اورده است: 
یوم‌الله بزرگ ۹ دی، یکی از نماد‌های قدرت و پاداشی بر بصیرت و ولایت مداری مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران است که از دلبستگی عمیق آنان به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری نشات گرفته است. حماسه‌ای که با عبرت گرفتن از مرور صفحات آن، منشور هدایت و منشاء بیداری نسل‌های آینده این مرز و بوم برای عبور از گذرگاه‌های حساس، پیچیده و دشوار تاریخی قرار خواهد گرفت.
در فتنه سال ۸۸ حقد و کینه دشمنان انقلاب به روشنی نمایان گشت و مردم نیز ثابت کردند که علاوه بر رشد نهال انقلاب به درختی تنومند، به شعور سیاسی و بصیرت انقلابی شان نیز افزوده شده است.
درود خدا بر ملتی باد که با بصیرت انقلابی خود زیباترین صفحاتِ ماندگار و تاثیر گذار ولایت مداری را به نمایش گذاشت و با پیروی از حسین زمان خود طومار فتنگران را در هم پیچیدند.
تقارن مبارک سالروز نهم دی ماه در امسال با ایام فاطمیه و اولین سالگرد سیدالشهدا جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همراهانش نوید بخش تاسی یک امت به مسیر فاطمی در ثبات قدم در مسیر ولایت است و انشالله تا نابودی کامل استکبار جهانی قلوب داغدیده از ترور ناجوانمردانه سردار دل‌ها آلام نخواهند یافت.
یک سال از ترور ناجوان مردانه و شهادت سردار پر افتخار جهان اسلام و همرزمان شهیدش می‌گذرد و دشمن خوار و زبون به زعم خویش کاری کرد کارستان.
اما در حقیقت با شکسته شدن شیشه عطر وجود سردار پر افتخار مقاومت، توسط شیطان بزرگ، روح امید و مقاومت و ایستادگی تا پایان نابودی شجره خبیث نظام استکباری به رهبری آمریکای ملعون، در جهان اسلام شعله ور شد که آتش این خشم مقدس بر دامان آمریکا و مولود نامشروعش رژیم منحوس صهیونیستی چنگ انداخته و دیری نپاید تا انشاالله شاهد پیروزی نهایی جبهه ایمان بر جبهه کفر با رهبری، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای باشیم.
 ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه
ارسال نظرات
آخرین اخبار