فرمانده سپاه کربلا خبر داد

شناسایی ۱۸ هزار ۵۹ نفر مشکوک کرونایی در طرح شهید سلیمانی

فرمانده سپاه کربلا از شناسایی ۱۸ هزار ۵۹ نفر مشکوک کرونایی در طرح شهید سلیمانی خبر داد و افزود: افراد مبتلا قطعی کرونا ۸ هزار ۲۵۵ نفر بودند که این افراد  در خانه  قرنطینه و هم در بیمارستان بستری شدند.
کد خبر: ۹۳۰۷۵۶۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا  ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به طرح شهید سلیمانی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، اعلام کرد: از مجموع ۲۲ ناحیه،   استان به یک هزار و ۴۲۵ بلوک تقسیم بندی شد تا بصورت محله محوری و تیم بندی برای کرونازدایی کار کنند.

سردار مسلمی از فعالیت دو هزار ۸۰۲ پایگاه مقاومت بسیج تا به امروز در طرح شهید سلیمانی خبر داد و افزود: تیم‌های تشکیل شده ۸ هزار و ۳ تیم بوده است که خانه به خانه به رصد و شناسایی بیماری کووید ۱۹ می‌پردازند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه تیم‌های رصد و پایش کرونا ۲ الی ۴ نفره هستند، ادامه داد: ۲ هزار ۴۴ پایگاه روستایی در حال رصد و شناسایی بیماران کرونایی هستند.

سردار مسلمی از شناسایی ۱۸ هزار ۵۹ نفر مشکوک کرونایی در طرح شهید سلیمانی تا به امروز خبر داد و افزود: افراد مبتلا قطعی ۸ هزار ۲۵۵ نفر بودند که این افراد  در خانه  قرنطینه و هم در بیمارستان بستری شدند.

به گفته فرمانده سپاه کربلا ۳۴ هزار ۴۷۷ نفر در طرح شهید سلیمانی در سه قالب تیم رصد اولیه، تیم حمایتی، تیم مراقبتی و  تیم نظارتی سازماندهی شدند.

سردار مسلمی اضافه کرد: تیم رصد اولیه شامل ۴ هزار ۸۵۶  تیم، تیم حمایتی ۲ هزار ۹۹۴ تیم، تیم مراقبتی ۲۸۵ تیم، و تیم نطارتی، یک هزار ۲۱۸  تیم هستند که در مجموع تیم‌ها بکارگیری شده ۹ هزار ۳۵۳ تیم سازماندهی شدند.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه ۸۵۰ هزار خانوار در مازندران وجود دارد، گفت:۱۳۹ هزار ۹۰۹ خانوار تا به امروز غربالگری کرونایی شدند.

سردار مسلمی  در ادامه با اشاره به اینکه در طرح شهید سلیمانی، کمک‌های مومنانه هم برنامه ریزی شده است، گفت:  ۸۰ تن برنج، حبوبات و غلات توسط سپاه آماده شده است تا در قالب ۱۱ هزار و ۷۰۰ بسته به ارزش ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان تحویل نیازمندان شود. این بسته‌ها  به ۹ هزار و ۸۰۰ خانوار اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها