خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی آذر بایجان شرقی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجوی آذربایجان شرقی با اشاره به فتنه سال 1388، آن را از مهم ترین چالش های سیاسی واجتماعی نظام برشمرد و گفت: مهمترین هدف فتنه 1388 ایجاد شکاف وگسست بین امام وامت بود.
کد خبر: ۹۳۰۷۶۲۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رستم ممی زاده در جمع پایوران بسیج دانشجویی استان افزود: طی فتنه 1388 چندین نفر از شخصیت های سیاسی که سابقه انقلابی نیز داشتند به تقابل صریح با نظام اسلامی و ساختارهای آن از جمله قانون اساسی برخاستند و با طرح ادعاهای غیر قانونی، جهت بسیج هواداران خود علیه نظام اقدام کردند.

وی ادامه داد: از دیدگاه رهبرفرزانه انقلاب اسلامی، فتنه 88 یک برنامه طراحی شده از سوی دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی بودکه حداقل 10 تا 15 سال قبل آن آماده کرده بودند.

حجت الاسلام ممی زاده اظهارداشت: امروز نیز دشمنان این نظام با هدف گذاری شوم و با پیچیدگی بیشتر در بستر تحریف و گروگان گیری اقتصاد و معیشت مردم و پیوند آن به مذاکره و سازش با جبهه سلطه در دستور کار خود قرار داده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان خاطر نشان کرد: در زمان فتنه بهترین معیار تشخیص حق و باطل، ولایت می باشد.وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) که فرموده اند علی با حق و حق با علی(ع) است ولو اینکه جبهه ای در مقابل امام جامعه تشکیل شود اما نگاه ها باید به خیمه ولایت باشدتا باطل فرصت اغفال جامعه را نداشته باشد.

وی در پایان حماسه ای از جنس 9دی و19 دی، اما در حوزه تبیین و روشنگری عرصه والبته تقویت مولفه های قدرت وظرفیت های داخلی را راهکار برون رفت از مشکلات و ناکام گذاشتن دشمنان دانست.

ارسال نظرات