خبرهای داغ:
فرمانداران استان کرمانشاه:

مردم در 9 دی به پشتیبانی از نظام مقدس اسلامی حماسه آفریدند

فرمانداران استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت فرارسیدن نهم دي ماه و تجديد بيعت با آرمان هاي امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، يک بار ديگر حماسه پر شور ملت ايران را در دفاع از ارزش هاي اسلامي ارج نهادند.
کد خبر: ۹۳۰۷۷۰۷
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه,  علیرضا حیدری  اظهار داشت: مردم در 9 دی به پشتیبانی از مقام معظم رهبری و نظام مقدس اسلامی حماسه آفریدند.

فرماندار شهرستان صحنه با بیان اینکه، توطئه‌های دشمنان نظام همواره با هوشیاری مردم و درایت مقام معظم رهبری دفع شده و اقتدار نظام اسلامی به جهانیان ثابت شده است.

وی خاطر نشان کرد: 9 دی با دو رویکرد ارتقای بصیرت و آگاهی مردم شکل گرفت و مردم به صورت خودجوش به میدان آمدند و این حماسه را خلق کردند.

حیدری در ادامه گفت: حماسه عاشورایی نهم دی‌ماه متعلق به همه جریان‌ها، گروه‌ها و جناح‌های مختلف سیاسی و آحاد ملت رشید و مومن ایران اسلامی است و بر همگان وظیفه است ضمن گرامیداشت و حفظ این مناسبت ارزشمند همواره با توکل بر خدای سبحان و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در مقابل دسیسه‌های دشمنان هوشیار، و آگاهانه عمل کنند.

وی در پایان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های این روز در بستر فضای مجازی در شهرستان برگزار خواهد شد.


حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است

غلامرضا مرتضوی در گفتگو باخبرگزاری بسیج  اظهار داشت: حماسه ۹ دی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد تمام قد در برابر آنها خواهند ایستاد.

فرماندار شهرستان سنقروکلیایی در ادامه افزود: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و نا امید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد کرد.

مرتضوی در پایان ابراز داشت:  ضمن گرامیداشت فرارسیدن نهم دي ماه و تجديد بيعت با آرمان هاي امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، يک بار ديگر حماسه پر شور ملت ايران را در دفاع از ارزش هاي اسلامي و ملي و تجديد بيعت با ولايت فقيه ارج نهاده و توفیق روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تا رسیدن به آرمان های والای بنیانگذار کبیر انقلاب (ره)، تحت رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.


حضور مردم در 9 دی از صحنه های شاخص دفاع از انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه,  جهانبخش حیدری به مناسبت هفته بصیرت و نهم دی اظهار داشت: ملت انقلابی و مسلمان ایران با تکیه بر اعتقادات راستین خود در طی بیش از چهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی در صحنه های مختلف این دوران با درک درست و موقعیت شناسی همراه با نگاه بصیر و آگاهانه از انقلاب و دستاورد های آن با نثار جان جوانان رشید خود دفاع کرده و در میدان های مختلف با نمایش اقتدار بر گرفته از ایمان توحیدی، حضوری تاثیرگذار و اثربخش در جهت صیانت از موجودیت نظام اسلامی داشته و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نورزیده اند.

 فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب افزود: حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس از صحنه های درخشانی بود که مردم بزرگ ایران با تأسی از فرهنگ عاشورا و الگوگیری از نهضت امام حسین(ع) برجسته و فوق العاده درخشیدند و از موجودیت جمهوری اسلامی، انقلاب شکوهمند اسلامی و سرزمین ایران عزیز دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) حفظ نظام را از اوجب واجبات دانسته و به گواهی تاریخ مردم انقلابی ایران در سایه رهبریهای خردمندانه مقام معظم رهبری در همه بزنگاه ها از این نظام دفاع جانانه داشته اند و این را بارها درمراحل مختلف از حکمرانی نظام اسلامی در قلمرو ایران سرافراز به اثبات رسانده اند.

حیدری عنوان کرد: حضور مردم فهیم در نه دی یکی از صحنه های شاخصی بود که مردم ولایتمدار در استمرار خط دفاع از انقلاب و با هدف حفظ جمهوری اسلامی و بازگشت امنیت به کشور بوجود آوردند و اقشار مختلف جامعه با مشی انقلابی در یک حرکت منسجم و وحدت بخش به میدان آمده و نسبت به رفتارهای خشونت آمیز و هرج و مرج طلبانه اعلام مواضع کرده و با این حضور مسئولانه ، وفاداری همیشگی خودرا به آرمانهای والای انقلاب اسلامی به اثبات رساندند و ضمن پاسداری از نظام ، آرامش را به کشور بازگرداندند.

وی تصریح کرد: امروز ملت مسلمان ایران حامی اصلی نظام خود هستند و در هر موقعیت و مکانی که لازم باشد مثل گذشته توطئه ها، فتنه ها و شیطنت های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می سازند که حضور موثر و پشتیبانی آنها از کشور و انقلاب را باید در همه حال ارج نهاد و قدردان همیشگی نجابت و سخاوت آنها بود.


حماسه 9 دی نمونه‌ای بارز از اتحاد و یکپارچگی ملی در مقابله با دشمنان قسم خورده انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری بسیج  به نقل ازدیوانگاه فرماندار شهرستان هرسین در بیانیه ای در آستانه نهم دی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ یَتَّخِذُونَ الْکَافِرِینَ أَوْلِیَاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِینَ أَیَبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّهَ فَإِنَّ الْعِزَّهَ لِلَّهِ جَمِیعًا

کسانی که کافران را غیر از مؤمنان به عنوان سرپرست می­گیرند، آیا عزت و قدرت را نزد آن­ها می­جویند؟ پس به راستی عزت و قدرت همه از آن خداست. (سوره نساء، آیه 139)

حماسه ماندگار و تاریخی ۹ دی سالجاری را در حالی گرامی میداریم که مصادف شده است با اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ، چهلمین روز شهادت دانشمند برجسته علمی کشور دکتر فخری زاده و شکست هیمنه پوشالی آمریکا توسط سپاه همیشه مقتدر ، نامگذاری این ایام بنام دهه میثاق امت با ولایت نشان از اهمیت آن و ضرورت التزام عملی و تبعیت محض از ولایت فقیه و نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در همه عرصه ها مخصوصاً در مورد مصالح خاص کشور محسوب می شود.

ملت خداجو و بزرگ ایران اسلامی در ۹ دی سال ۱۳۸۸ با حضوری آگاهانه و برخاسته از بصیرت ژرف عاشورایی ضمن بیعت دوباره با آرمان‌های امام خمینی ‌(ره) و مقام معظم رهبری حماسه‌ای جاویدان در تاریخ سترگ این مرز و بوم آفریدند و اجازه ندادند دشمنان سودای براندازی را در ذهن بپرورانند.

 حماسه 9 دی نمونه‌ای بارز از اتحاد و یکپارچگی ملی در مقابله با دشمنان قسم خورده انقلاب حول محور ولایت فقیه و برهم زدن معادلات استکبار ، ایادی منطقه ای آنان و صهیونیسم جهانی بود ، این حضورهای حماسی در روز تشییع پیکر سردار رشید دل ها باری دیگر نمودی حقیقی ، عملی و دشمن شکن پیدا کرد و ملت ثابت کردند عاشورایی وار در کنار ولایت خواهند ماند.

بیعت جاویدان و ناگسستنی ملت سرافراز ایران با مولا و سرور خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز انشاالله تا زمان رسیدن پرچم انقلاب بدست فرج امام عصر (عج) ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار