حجت الاسلام نجم الدینی در مراسم ۹ دی شهر کوهبنان گفت:

به برکت شهید سلیمانی امروز دشمنان از منطقه پاک شدند

حجت الاسلام نجم الدینی افزود: به برکت شهید سلیمانی امروز دشمنان از منطقه پاک شدند و مقاومت کل منطقه را فرا گرفته لذا منطقه مکتب شهید سلیمانی را الگو برداری کرده است
کد خبر: ۹۳۰۷۷۵۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ مراسم نهم دی ماه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، امام جمعه بخش طغرالجرد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ، جمعی از مسئولین اجرایی ، فرماندهان نظامی، مسئول دفتر امام جمعه و رئیس ستاد نماز جمعه، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، اعضای ستاد نماز جمعه  کوهبنان ، جمعی از علما و روحانیون، مسئول دفتر و اعضای دفتر شورای نگهبان کوهبنان در حرم مطهر شهدای گمنام شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام یاور نجم الدینی گفت: در ایام فاطمیه قرار داریم که شاهد شهادت مظلومانه بی بی دو عالم هستیم و در آستانه اولین سالگرد سردارشهید حاج قاسم سلیمانی قرار داریم.

وی خاطر نشان کرد: نهم دی ماه یوم الله و روز میثاق  امت با ولایت و رهبری است امسال این روز مقارن با دهه فاطمیه شده لذا بصیرت ما باید فاطمی باشد.

امام جمعه بخش طغرالجرد افزود: در دهه بصیرت شاهد عطر ولایت، ایثار و از خود گذشتگی در راه دین هستیم امت فاطمی درس ها از زندگی این بانو گرفتند و انقلاب را آفریدند.

وی تاکید کرد : حضرت زهرا (س) خدا محور و دین محور در تمام عرصه ها بود تلاش می کرد حریم خدا حفظ شود لذا مردم ایران اسلامی با تمسک به ایشان انقلاب کردند و یوم الله نهم دی را خلق کردند.

حجت الاسلام نجم الدینی بیان داشت: زهرای مرضیه همواره ولایت مدار بود و این مهم را از زمان نبی مکرم اسلام (ص) کسب کرده بود لذا مودبانه با ایشان برخورد می کرد.

وی تصریح نمود: حضرت زهرا (س) همواره خود را فدایی ولایت می دانست و تا آخرین لحظه عمرشان از حریم ولایت دفاع نمود.

حجت الاسلام نجم الدینی ابراز داشت: دشمنان چون در جنگ نتیجه نگرفتند از طریق نفوذ در خانه برخی بزرگان دنبال فتنه بودند اما موفق نشدند لذا همواره بر طبل اختلافات می کوبند.

وی ادامه داد: پس از رحلت حضرت امام خمینی (ره) انتقال قدرت با بصیرت و صلابت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شد چون مردم با فهم و بصیرت پای کار بودند.

امام جمعه طغرالجرد گفت: بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) خط بطلانی بر فتنه دشمنان کشید و هوشیاری مردم مضاعف شد گرچه دشمنان همواره در برخی انتخابات فتنه گری کردند اما حضرت آقا دو مرتبه با صلابت و قدرت در برابر آنان ایستادند.

وی یادآور شد: در انتخابات ۸۸ بدلیل جو روانی ایجاد شده در صدد بودند انتخابات را سست کنند اما بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) در نمازجمعه در روز نهم دی ماه فتنه سال ۸۸ جمع شد.

امام جمعه بخش طغرالجرد بیان داشت: دشمنان در سال ۸۸ نتوانستند مردم ایران را فریب دهند گرچه فتنه در آن سال حدود هشت ماه طول کشید نظام تلاش کرد شورش ها به برخورد تند منجر نشود تا این که برخی فتنه گران به عاشورا بی احترامی کردند.

وی یادآور شد: مردم پس از جریان عاشورا به خیابان ها ریختند و نهم دی ماه را خلق کردند گرچه در زمان بنی صدر هم همین بی احترامی شد اما در سال ۸۸ بصیرت و معرفت مردم افزون بود و قابل مقایسه با آن زمان نبود.

 حجت الاسلام نجم الدینی ابراز داشت: در صف اول مراسم نهم دی ماه مردم حضور داشتند و نخبگان پشت سر آنان بودند باید نهم دی مانند ۲۲ بهمن پرشور و با عظمت برگزار شود .

وی تاکید کرد: مردم کشور ما امروز به اوج بصیرت رسیدند و دشمنان از فروپاشی درون نظام ناامید شدند لذا دشمنان امروز بدنبال تحریف هستند آنان در فضای مجازی فعالیت دارند.

امام جمعه بخش طغرالجرد با استناد به کلام پیامبر اکرم (ص)افزود: فتنه آخر الزمان منافقان را نابود می کند در حالی که فتنه ها موجب غربال می شود اما فتنه ها به سرعت نابود می گردد.

وی تاکید کرد:دشمنان درصددند پیروزی های ما را به تاخیر بیندازند تا هزینه ها را افزون کنند و عمرشان را افزایش بدهند لذا فتنه انگیزی می کنند در حالی که آنان در لاک دفاعی خودشان قرار دارند.

حجت الاسلام نجم الدینی افزود: به برکت شهید سلیمانی امروز دشمنان از منطقه پاک شدند و مقاومت کل منطقه را فرا گرفته لذا منطقه مکتب شهید سلیمانی را الگو برداری کرده است دیری نمی شود که شاهد  فروپاشی آمریکا خواهیم بود.

وی ابراز داشت: باید تلاش کنیم مدل مقاومت خود را به جهان صادر کنیم چرا که ما امروز از قدرت و صلابت برخورداریم.

امام‌جمعه بخش طغرالجرد افزود: در عرصه سیاست خارجی برخی افراد خلاف کلام مقام معظم رهبری حرکت کردند لذا امروز به قدری رسوا شدند که حرف از مذاکره به میان نمی آورند.

وی یادآور شد: امروز دشمنان هم بصیرت مردم ایران اسلامی را درک کردند اما آنان با ایجاد مشکلات اقتصادی در صددند سرعت ما را کند نمایند.

حجت الاسلام نجم الدینی افزود: بسیجیان ، روحانیون و مردم محلات باید وسط میدان بیایند کاری کنند تا دولت کوچکتر شود مردم در مساله اقتصاد باید وارد عرصه خدمت و فعالیت شوند.

وی تصریح نمود: مرگ‌بر آمریکا باید جنبه ساختاری داشته باشد

ارسال نظرات
آخرین اخبار