همزمان با دهه بصیرت و در آستانه سالگرد سردار دلها؛

نامگذاری میدان ورودی فارسان به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

با حضور سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) و مسئولین شهرستانی از میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در فارسان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۰۷۸۰۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار علی محمد اکبری و جمعی از مسئولان شهرستانی در ابتدای ورودی فارسان افتتاح شد.

دکتر شهاب مالکی یکی از اعضاء شورای شهر در شهر فارسان در مراسم افتتاح میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ما امروز این میدان را به نام این شهید بزرگوار نامگذاری کردیم تا بتوانیم یاد و خاطره این شهید گرانقدر را در بین مردم زنده نگه داریم البته این شهید آنچنان بر گردن مردم و ملت ما حق دارد و آنچنان مهرش در قلب مردم ما جای گرفته که نیازی به اینگونه کارها ندارد اما نکته مهم در خصوص این شهید والامقام این است که گفتار و رفتار و عملکرد شهید سلیمانی امروز برای ما تبدیل به یک مکتب شده است و باید تلاش کنیم تا این مکتب را که به واقع مکتب مقاومت است اشاعه و گسترش دهیم.

سردار اکبری نیز در حاشیه این مراسم گفت: شهید سلیمانی سیدالشهدای شهدای مقاومت و یک الگوی تمام عیار برای مردان و زنان در جبهه مقاومت است. آمریکائی ها فکر می کردند که اگر این شهید را از سر راه بردارند جبهه مقاومت را از پا در می آورند در حالی که به لطف سردار سلیمانی امروزه مقاومت تبدیل به یک فرهنگ و یک مکتب شده و همه جوانان تبدیل به سردار های مقاومت شده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار