کارشناس مسایل دینی و سیاسی:

عدم التزام به ولایت یکی از عوامل ایجاد فتنه 88 بود

حجت الاسلام موسوی گفت: یکی از عوامل ایجاد فتنه ۸۸ عدم التزام عملی برخی از خواص به ولایت فقیه بود.
کد خبر: ۹۳۰۷۸۲۵
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بروجن در گفتگو با خبرنگار ما، به حماسه 9 دی و روز بصیرت و  تجدید بیعت با ولایت اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از بدو پیروزی آن شروع به توطئه و فتنه و آشوب در کشور نمودند و این فتنه ها تاکنون ادامه داشته است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه این فتنه ها با نقش آفرینی عوامل نفوذی در داخل محقق می شود، افزود: یکی از عوامل ایجاد فتنه ۸۸ عدم التزام عملی برخی خواص به ولایت فقیه بود، چرا که رمز عبور از این گردنه های دشوار، اتحاد امت با ولایت فقیه می باشد. و بصیرت و تبعیت از ولایت سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان است.

این کارشناس مسائل دینی و سیاسی اظهار کرد: ما در تاریخ می‌بینیم که اصحاب فتنه روی عدم آگاهی مردم سرمایه‌گذاری می‌کنند، به همین دلیل بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه اولویت اول اهداف ماست، چراکه با وجود فضای مجازی و ابعاد وسیع جنگ نرم دشمنان، موضوع بصیرت افزایی بسیار مهم است و باید در جامعه ترویج و نهادینه شود.

وی در پایان افزود: ما در چهل ساله دوم انقلاب امیدوارتر هستیم و به یاری خداوند از مشکلات عبور می‌کنیم تا جامعه‌ای قدرتمند و پویا داشته باشیم و ان شاءالله قدرت پوشالی آمریکا را از بین خواهیم برد.

 

ارسال نظرات