رمز پیروزی ملت ایران ولایتمداری و بصیرت دینی و سیاسی است

مسئول ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی در کردستان گفت: رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران در مقابل این همه دشمنی را باید ولایتمداری و بصیرت دینی و سیاسی آنان دانست.
کد خبر: ۹۳۰۷۸۳۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
علی اصغر دریایی در گفت: وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایط خاص زمانی و جغرافیایی تشکیل شد و همین عوامل باعث ایجاد حساسیت‌های بسیاری در بین ابرقدرت‌های جهانی گردید.

وی ادامه داد: دشمنان به خوبی می‌دانستند که استمرار این انقلاب در جهان آن هم در منطقه‌ای حساس همانند خاورمیانه برای آنان هزینه‌های بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت و از سوی دیگر باعث می‌شود که حیات خلوت آن‌ها در این منطقه عملا از بین برود.

او با اشاره به اینکه از همان روز‌های ابتدایی شکل گیری این انقلاب به رهبری امام راحل و ملت ایران، دشمنی‌های ابرقدرت‌ها آغاز شد اظهار کرد: جنگ فرسایشی هشت ساله‌ای علیه انقلاب نوپا به راه انداختند، ولی روحیه انقلابی جوانان این مملکت دشمن را در همان سال‌های نخستین جنگ زمین گیر کرد و بعداز شکست نظامی دشمنان در جنگ هشت ساله، این بار تشدید تحریم‌ها و فشار‌های سیاسی بر نظام اسلامی و ملت ایران تحمیل شد.

دریایی افزود: دقیقا ۱۰ سال بعد از جریان کوی دانشگاه، یعنی در دی ماه سال ۸۸ دوباره شعله‌های فتنه در کشور با استفاده از عناصر داخلی و خارجی شعله ور گشت و در این حادثه برخی از خواص چهره واقعی خود را نشان دادند و فجایای بزرگی رقم زدند و جالب اینجاست که در این میان قیافیه حق به جانب گرفتند.

وی همچنین با بیان این نکته که یک دهه بعد دوباره فتنه خود را در آبان ماه ۹۸ رقم زد، اظهار کرد: در آبان ماه گذشته فتنه گران و عوامل ضدانقلاب و نفوذی در صفوف مردم معترض به افزایش قیمت بنزین نفوذ پیدا کردند و این اعتراض مدنی و آرام را به بستری برای ایجاد یک اغتشاش و نافرمانی مدنی بزرگ در کشور تبدیل کردند که همگان خسارت‌های این فتنه گری را به عینه دیدیم.

مسئول ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی در کردستان با اشاره به نقش کلیدی ملت ایران در دفع این همه توطئه و دسیسه دشمنان عنوان کرد: رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران در مقابل این همه دشمنی را باید ولایتمداری و بصیرت دینی و سیاسی آنان دانست.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات