مسوول بسیج مهندسین عمران ومعماری آذربایجان غربی گفت: 9 دی ماه یادآور تجدید پیمان ملت با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت بوده و این خود حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران، که برگرفته از فرهنگ عاشوراست می باشد.
کد خبر: ۹۳۰۷۹۲۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴

به گزارش روابط عمومی بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان‌غربی مهندس رضا پناهی در خصوص سالروز حماسه 9 دی و اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: 9 دی ماه یادآور تجدید پیمان ملت با ارزشهای انقلاب اسلامی و ولایت بوده و این خود حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران، که برگرفته از فرهنگ عاشوراست می باشد.

وی ادامه داد: چنانچه فرهنگ عاشورا جهانیان را تسلیم اراده خود کرد و خشم و اعصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرستشان به ارمغان آورده است نهم دی ماه سال 1388 یوم الله دیگری در تاریخ حماسه ای ماندگار بر جای گذاشت، که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی ایران برای خاموش کردن فتنه‌های داخلی و توطئه های خارجی بودند.

مسوول بسیج عمران و معماری آذربایجان ‌غربی بیان کرد: حماسه نهم دی نمایشگاه غیرت ملی ایرانیان در دفاع از انقلاب اسلامی ایران بود و مردم با بصیرت خود، دشمن و طرح و برنامه‌های او را شناختند و با درک صحیحی که از موقعیت داشتند، بهترین تصمیم را اتخاذ کردند.

مهندس پناهی تصریح کرد: بار دیگر مردم ولایت مدار ایرانی با درک صحیح و اندیشمندانه خود به موقع وارد میدان و عرصه عمل شدند و از کشور و انقلاب در برابر دشمنان غاصب و قسم خورده این خاک ایستادند و حماسه‌ای دیگر آفریدند که این حماسه ملی برای همیشه در اذهان ایران و ایرانیان و دشمنان قسم خورده باقی خواهد ماند.

وی ضمن تبریک سالروز حماسه ۹ دی، اذعان کرد: امیدواریم مردم ایران عزیز با اتحاد و همبستگی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، زمینه توسعه، تعالی، پیشرفت و امنیت پایدار کشور را فراهم کنند و هر روز شاهد اقتدار ایران اسلامی در عرصه های بین المللی باشیم.

مهندس پناهی با اشاره به سالگرد شهادت شهید سلیمانی عنوان کرد: این شهید والامقام از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس است که خالصانه در برابر دشمنان این مرز و بوم مقاومت کرده است و در هشت سال جنگ تحمیلی در مکتب امام خمینی (ره) و جهاد و شهادت تکامل یافته بود.

وی اضافه کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) و جهاد و شهادت بود و شهادت ایشان اوج خباثت و ذلت آمریکا و مستکبران را نشان می‌دهد.

سردار شهید سلیمانی بعد از جنگ تحمیلی در سپاه پاسداران با مناسب مختلف همچنان به تلاش‌ها و مجاهدت‌های خود ادامه داد و در سپاه قدس وظیفه ایشان سنگین تر شد و رشادت ها و تلاش های شبانه روزی ایشان برای دفاع از کشورهای اسلامی بیشتر شد که فداکاری ها و ایثارگری های ایشان فراموش نشدی است .

وی افزود: شهید سلیمانی در بصیرت افزایی و تقویت وحدت کشورهای اسلامی منطقه نقش مهمی داشت و با هوش بالای ایشان و استعداد او در فرماندهی باعث شد حکومت ذلت بار داعش در منطقه سرنگون شود.

مهندس پناهی خاطرنشان کرد: شهادت ایشان برای ملت بزرگ ایران و دوستداران این شهید بزرگوار یک فقدان بزرگ بود و قلب مرد ایران و حتی سایر ملت‌های مسلمان را اندوهگین کرد.

مسوول بسیج مهندسین عمران و معماری آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: آمریکا و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با شهادت این سردار بزرگوار اوج خباثت و ذلت خود را به نمایش گذاشتند و شهادت سردار دل‌ها به جهانیان ثابت کرد که نام حاج قاسم سلیمانی لرزه بر اندام دشمنان انداخته و دشمنان در میدان نبرد توانایی رویارویی با این سردار بزرگ را نداشتند.

وی تاکید کرد: جهادگران و بسیجیان به عنوان سربازان و پیش قراولان با خون شهید سلیمانی پیمان می بندند تا کما فی السابق گوش به فرمان ولی امر مسلمین بوده و با تلاش‌های گسترده و همه جانبه خود در سنگر سازندگی، اقتصاد و محرومیت‌زدایی به تکلیف خود عمل نمایند.

ارسال نظرات