بیانیه مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت 9 دی

مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت 9 دی و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۷۹۵۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نهم دی هر سال یاد آور بصیرت و دور اندیشی و تبلور یک اقدام خودجوش از طرف ملت انقلابی ایران است که در تاریخ جاودانه شد و برای همیشه تبدیل به یک درس فراموش ناشدنی برای خائنین به کشور و همچنین ایادی استکبار و مزدوران منطقه ای شد تا بدانند غیرت و مردانگی برای همیشه در این مرزو بوم ریشه دوانیده و آنجا که احساس شود پای اجنبی و بیگانه و مزدور مطرح است سراز پا نشناخته و با تمام وجود مردانه در میدان حضور بهم می رسانند .

اینجاست که دشمنان کینه توز تاب و تحمل چنین مردان با غیرتی را برنمی تابند و در این راستا سردار عزیزدلها حاج قاسم سلیمانی را به شهادت می رسانند ومی دانند که این فرزند ایران زمین خاری در چشمانشان و استخوانی در گلویشان بود آنها کور خواندند ترور ناجوانمردانه و شهادت این عزیز دل ها را چرا که بیش از پیش ملت مسلمان مارا در راه مبارزه با استکبار و خائنین مصمم تر کرد تاجایی خون پاک این عزیز لباس حقارت برتن استکبار کرد و امروز ملت همیشه در صحنه ما هر کدام به تنهایی سرداری هستند در میدان مبارزه .

دشمنان خفت بار ما بدانند شهادت آرزوی دیرینه این مرد خدا و مردم مسلمان ایران بوده وهست چرا که تا امروز برای بالندگی اسلام و قرآن و نظام و انقلاب خونهای پاک بسیاری ریخته شده است .

ملت مبارز و سلحشور ما خدای بزرگ را شاکر است که چنین فرزندانی رادر عصر ظلم و ستم پرورش داده و برای احیای حق و اهتزاز پرچم اسلام به جامعه بشیریت هدیه کرده است .

کدام انسان آزاده در دنیاست که بصیرت و دور اندیشی و شجاعت و شهامت ایرانیان را بشنود و ببیند و آنها را تحسین نکند
آفرین بر مردان و زنان با بصیرت و شجاع و ارزشمند ایرانی که در برهه های تاریخی یادگاریهای ارزشمند وماندگاری از خود بر جای گذاشته اند که آیندگان مبهوت و حیران این قسمت ها از تاریخ خواهند بود .

اینان بودند که که آنجنان سیلی بر چهره استکبار در زمان شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی زدند که ابهت و هیمنه پوشالی اورا در نزد افکار عمومی برای همیشه خوار وذلیل نمودند .

با این وصف مرکز هماهنگی وهم اندیشی راهبردی بسیج استان کردستان به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان استان ضمن گرامیداشت ایام الله دهه بصیرت وتاکید بر حضور همیشگی آحاد مردم خداجوی استان در همه صحنه ها ضمن محکوم نمودن توطئه های خبیث دشمنان کور دل وگرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همواره بر عزم پولادین بسیجیان در استمرار راه این شهید بزر گوار وحفاظت وحراست از دستاورد های عظیم انقلاب اسلامی تاکید نموده ودشمنان بدانند که ما بسیجیان همیشه در همه صحنه ها حاضر و همواره خواری خواهیم بود در چشم دشمنان از خدا بی خبر وزور گویان وظالمان منطقه به سرسپرده گی آمریکای جنایتکار ورژیم منحوس وغاصب صهیونیستی

مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی بسیج سپاه بیت المقدس کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات