برگزاری نشست بصیرتی سیاسی در سیب و سوران

در راستای گرامیداشت حماسه ۹ دی نشست بصیرتی سیاسی به صورت محوری در ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۷۹۹۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سیب و سوران، در این برنامه مسئولین ادارات و فرماندار شهرستان و فرماندهی نیروی انتظامی و فرمانده ناحیه و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سیب و سوران حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین عیسی مهربانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت:۹ دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه‌ی دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند. عمل صالح این بود که توی خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایران اینند.  

وی افزود:دشمنان این ملت، روز نهم دی را فراموش کرده‌اند آن کسانی که فکر میکنند در این کشور یک اکثریتی خاموش و مخالف با نظام جمهوری اسلامیاند، یادشان رفته است که سی و چهار سال است که هر سال در بیست و دوم بهمن، در همه‌ی شهر‌های این کشور، جمعیت‌های عظیم به دفاع از نظام جمهوری اسلامی بیرون میآیند و «مرگ بر آمریکا» میگویند.  

مهربانی ادامه داد:مردم ما در مقابله‌ی با فتنه، خودشان به پا خاستند. نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد این کار را خود مردم کردند. این حرکت یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه‌ی این است که این مردم بیدارند، هشیارند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار