خبرهای داغ:
آرزو یوسفی

همایش 9 دی در کانون فرهنگی شهید رجایی شهر راز

مراسم گرامیداشت روز 9 دی در محل کانون فرهنگی هنری و تربیتی شهید رجایی شهر راز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۸۰۰۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام زحمتکش، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان در این مراسم ضمن گرامیداشت یوم الله ۹دی و یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: وجود مقدس حضرت زهرا (س) و انبیاء الهی و بعد از آن پرورش شوندگان در این مکتب همچون حاج قاسم سلیمانی ها، بزرگترین پیامی که به من و شما می دهد بصیرت دینی است.

وی افزود: سردار سلیمانی اگر می شود سردار دل ها، بخاطر آن بصیرت دینی بود که راه را پیدا کرد.

وی بیان کرد: ۹دی یک یوم الله است و بعضی از روزها در طول تاریخ بشریت و عالم هستی به خاطر آن وقایع و حوادثی که در آن روز اتفاق افتاده و اثراتی که این حوادث و وقایع در طول تاریخ بر جامعه بشریت باقی می گذارد همیشه ماندگار هست و  از جمله این روز ها، یوم الله ۹دی است که در ردیف ۲۲ بهمن است .

حجت‌الاسلام زحمتکش افزود: 22 بهمن روز غلبه بر استکبار و رژیم شاهنشاهی بود ایجاد یک نظام و انقلاب الهی و خدایی بود ، ۹ دی تثبیت کننده بود، اگر بخواهیم عظمت ۹دی را درک کنیم باید بگوییم روز بصیرت و ولایتمداری است.

وی همچنین با اشاره به شعار امسال دهه بصیرت و میثاق با ولایت « بصیرت فاطمی، ولایتمداری، و مقاومت علوی» گفت: بزرگترین امتیاز حضرت زهرا سلام الله علیها ولایت مداری و مهمترین ویژگی اش، استقامت و ایستادگی در راه ولایت بود .

وی بیان کرد: نهم دی روز تجلی خشم مقدس مردم بود، یعنی وقتی مردم دیدن پای دینشان باورها، ارزش‌ها و اعتقادات شان در میان است، خروشیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان گفت: دشمن ده سال برنامه‌ریزی و طرح ریزی کرد و در نه ماه می خواست در کف خیابان ها اجرا کند،  لذا اگر ما بخواهیم ۹ دی برای ما معنا و مفهوم پیدا کند لازمه‌اش این است که باید فتنه را بشناسیم .

وی گفت چه اتفاقی افتاد که ۹ دی رقم خورد ، این لایه های پنهان باید برای مردم بازگو شود چه کردند، هدفشان چه بود، اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت دشمن در فتنه سال ۸۸ چه بود. یکی از اهداف بلند مدتی که در فتنه سال ۸۸ دنبالش می‌گشتند این بود که قانون اساسی باید تغییر کند.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف دشمنان،مورد توجه قرار دادن نخبگان و خواص این مملکت بود و به سراغ آنها رفت برای اینکه دشمن به این رسیده بود واسطه بین امت و ولایت این نخبگان و خواص هستند و در پی قطع این واسطه پیوند امت و ولایت بودند، افزود: بزرگترین هدف دشمن براندازی و فروپاشی نظام اسلامی و تشکیل نظام اسلامی بر پایه‌ی مدلهای غربی و اروپایی بود.

حجت الاسلام زحمتکش گفت: دو چیز فتنه ۸۸ را برچید یکی خطبه های مقام معظم رهبری و استغاثه به امام زمان در آن خطبه‌های ۲۹ خرداد  و یکی ۹ دی بود و آنچه که ۹دی را تجلی کرد انقلاب اسلامی، مردم بودند و ولایت.

حجت‌الاسلام نادعلیزاده امام جمعه شهرستان راز و جرگلان نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم گفت: هدف و نقشه اصلی کارگردانان اصلی فتنه ۸۸ و استکبار که همیشه بدنبال فتنه بودند،  هدف آنها در سه مورد بود: یکی مشروعیت زدایی (حمله به باورها)، اعتبار زدایی (ناکارآمد جلوه دادن مسئولان نظام) و اعتماد زدایی( بی اعتمادی مردم نسبت به انقلاب و کشور ) که این توطئه‌ و فتنه ها با سه عنصر هدایت رهبری ، بصیرت مردم و اعتقادات دینی و مذهبی مردم خنثی شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار