جانشین ناحیه مقاومت بسیج زابل در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج بیان کرد:

نقشی که حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم منطقه ایفا کرد بر هیچ کس پوشیده نیست

جانشین فرمانده سپاه شهرستان زابل گفت:در زمان شکل گیری جبهه مقاومت در مرحله ای که دمشق و سوریه در حال سقوط بود این شهید بزرگوار توانست جبهه مقاومت که دفاع از حرم اهل بیت بود را شکل دهد.
کد خبر: ۹۳۰۸۰۳۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
سرهنگ پاسدار قاسمی در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت:سردار شهید سلیمانی فردی ولایت پذیر بود و همواره خود را سرباز ولایت می‌دانست شهید سلیمانی یک مجاهد تمام عیار و خستگی ناپذیر بودند بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته حقیقی مکتب اسلام و مکتب و مکتب خونین امام راحل بودند شهید حاج قاسم یک دشمن شناس چیره دست بود ایشان در شرایط پیچیده روزگار امروز اولویت‌ها را به خوبی تشخیص داد و با عمق وجود می‌دانست منشأ همه فساد‌ها آمریکا و صهیونیست‌ها هستند از این جهت هم تلاش خود را برای مبارزه با این جر ثومه‌های فساد گذاشت.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان زابل افزود:شهید حاج قاسم با چشم تیز بین خود این معنا را دریافته بود که تنها عنصر نجات بخش جهان اسلام مقاومت است.

سرهنگ قاسمی بیان کرد: بزدلان ترسو و وابستگان به غرب نمی‌توانند در تحولات بین المللی و منطقه‌ای نقش آفرینی کنند، زیرا این افراد به صورت پیوسته به دشمنان امتیاز می‌دهند، اما شهید سلیمانی بصورت پیوسته از دشمن امتیاز گرفت و ان‌ها را شکست داد.

محمد قاسمی افزود:امروز جبهه مقاومت در یمن، عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان بسیار منسجم شده است امروز همه جبهه مقاومت بصورت یکپارچه به مقابله با دشمنان می‌پردازدند ودر راستای مبارزه با استکبار جهانی فعالیت می‌کنند و این انسجام و یکپارچگی جبهه مقاومت مرهون تلاش‌های شهید حاج قاسم سلیمانی است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار