فرمانده سپاه کربلا در رامسر:

باید از ورود مازندران به پیک سوم کرونا جلوگیری شود

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد:باید از ورود مازندران به پیک سوم کرونا جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۳۰۸۰۴۷
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا بعداز ظهر امروز در جلسه بررسی اقدامات طرح شهید سلیمانی در سپاه ناحیه رامسر با بیان اینکه کار‌ها با تعامل خوبی پیش می‌رود گفت: مدیریت و پیشگیری کرونا مستلزم همکاری همه مردم و مسئولان است و این همکاری اثربخش باعث شد برخلاف کل کشور، استان مازندران به پیک سوم وارد نشود.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه همه استان‌ها از پیک سوم عبور کردند، افزود: خوشبختانه مازندران وارد این پیک نشده و اگر وارد پیک سوم شویم آمار فوتی استان بسیار بالا خواهد بود.

فرمانده سپاه کربلا  به تداوم اطلاع رسانی رسانه‌ها در بحث آموزش وآگاهی پیشگیرانه درباره کرونا  تاکید کرد و ادامه داد: باید فضای تبلیغاتی و فرهنگسازی پیشگیرانه کرونا گسترده‌تر شود.

سردار مسلمی با تصریح بر اینکه باید سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای جداسازی و اقناع شوند  تا از منزل خارج نشوند، خاطرنشان کرد: بسیج آمادگی دارد همه اقلام مورد نیاز آنان را خریداری و تحویلشان دهند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه  با بیان اینکه افراد مشکوک و بدون علامت مشکل اصلی انتقال ویروس هستند بر استفاده از ظرفیت پزشکان در طرح شهید سلیمانی تاکید کرد و گفت: باید از طریق رپیدتست‌ها که وضعیت کرونا را در ۲۰ دقیقه مشخص می‌کند بصورت هدفمند کار کرد.

سردار مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود  بیان اینکه در حوزه روستایی دهیاران، شورا‌ها و فرماندهان پایگاه‌ها، خانواده‌ها را می‌شناسند و باید در شناسایی افراد مشکوک اقدام فوری انجام دهند افزود: اصناف و بازاریان در این ایام آسیب جدی دیده اند درحالی که بازاریان ما به دنبال یک لقمه نان هستند، ولی سود‌های کلان به جیب برخی‌ها می‌رود که  باید کاری اساسی برای جبران خسارت بازاریان انجام شود.

سردار مسلمی در پایان عملکرد شهرستان رامسر در طرح شهید سلیمانی  را رضایت بخش دانست و گفت: روند افزایشی مبتلایان و فوتی در استان مازندران نگران کننده است لذا نیازمند مشارکت بیشتر مردم مبنی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار