خبرهای داغ:
امام جمعه عجبشیر:

مردم ایران در نهم دی ماه 88 حماسه ای ماندگار آفریدند

امام جمعه عجبشیر گفت: مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه 88 حماسه ای آفریدند که در تاریخ ماندگار شد.
کد خبر: ۹۳۰۸۱۱۸
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمود شربیانی در آیین گرامیداشت سالروز یوم الله ۹ دی در مسجد جامع  مراغه با اشاره به جریان فتنه ۸۸ گفت : عده ای خواص در سال ۸۸ با صحبت های نسنجیده و دو پهلو زمینه را برای دخالت های استکبار جهانی در انتخابات و سوءاستفاده از اعتراضات مردمی فراهم کردند.

وی افزود: دخالت های سفارت انگلیس با همکاری برخی دیگر از سفارت ها در کنار بمباران رسانه ای و اتحاد تمامی گروه ها اپوزیسیون و ضد انقلاب با سرکردگی برخی اصلاح طلبان به دنبال براندازی نظام بودند.

حجت الاسلام شربیانی اضافه کرد: فتنه گران با ایجاد آشوب و آسیب به اموال عمومی سعی داشتند نظام را در تنگنا قرار دهند تا انتخابات تکرار شود که با قاطعیت رهبر فرزانه انقلاب هرگز این اتفاق نیفتاد.

امام جمعه عجب شیر به تعبیر حضرت امام زین العابدین علیه السلام که خداوند دشمن های مارا از احمق ها قرار داده است اشاره ای کرد و گفت: فتنه گران علاوه بر اموال عمومی در روز عاشورای سال ۸۸ به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین علیه السلام جسارت کردند و همین باعث شد تا مردم با حضور حماسی خود در نهم دی ماه بساط فتنه و فتنه انگیزان را برچینند. وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ به شگل دیگری در کشور وجود دارد افزود : متاسفانه عده ای که در راس ستاد انتخاباتی دو کاندیدای شکست خورده بودند امروز در بالاترین منصب های کشور مسولیت دارند و به شکل دیگر به نظام و انقلاب ضربه می زنند.

حجت الاسلام شربیانی با قدر دانی از مردم که در هر موقع ودر هرزمانی نیاز به حضورشان است به میدان آمده و پشتیبان نظام و انقلاب شده اند افزود: مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه 88 حماسه ای آفریدند که در تاریخ ماندگار شد.

وی اضافه کرد: مردم هم باید قدردان مقام ولایت فقیه باشند چرا که اگر لحظه ای کشور بدون مقام رهبری باشد همه جا را آشوب و نا امنی فرا می گیرد.

وی همچنین یادآور شد: تاثیر ولایت فقیه نه تنها در کشور ما موجب خیر و برکت است بلکه در منطقه نیز باعث تاثیرات فراوانی شده است و نمونه آن می توان به رشادت های سرباز مطیع ایشان حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد که باعث آزادی عراق و سوریه از شر داعش تا دندان مسلح شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه هم در این مراسم با تبریک دهه بصیرت گفت: ممکن است انسان سال ها زحمت بکشد و پای جان از اسلام و انقلاب دفاع بکند ولی اگر بصیرت نداشته باشد گمراه خواهد شد.

وی افزود: تاریخ تکرار می شود عده مانند طلحه و زبیر در زمان پیامبر اسلام و حضرت علی(ع) لقب صیف الاسلام هم از پیامبر دریافت کرده بودند اما چون بصیرت نداشتند مقابل و رودرو امیرالمومنین علی(ع) ایستادند.

وی ادامه داد: انسان باید بصیرت داشته باشد تا رستگار شود و در اعصار مختلف به موقع عمل کند و ولی زمان خود را بشناسد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار