مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد:

خواستار هیچ گونه مذاکره ای نیستیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد گفت: خواستار هیچ گونه مذاکره ای نیستیم و خواهان انتقام سخت از قاتلان شهید سپبهد قاسم سلیمانی هستیم.
کد خبر: ۹۳۰۸۲۲۹
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین شفیع خوانی مسول در نشست روشنگری پایوران و سربازان سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و همرزمانش، اظهار داشت: ما خواستار هیچ گونه مذاکره ای نیستیم ولی خواهان انتقام سخت از قاتلان خون پاک سپهبد سلیمانی هستیم.

وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ارزش دارد، جوانان ما ارزشی هستند و لازم است بدانید اگر جمهوری اسلامی امروز ارزش دارد بخاطر اتصالشان به امام زمان (عج) است.

وی افزود: دشمنانی به ظاهر در لباس اسلام به دنبال قطع این اتصال و به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب  هستند اما خوب است بدانند که امثالی مانند کروبی ها و میرحسین موسوی ها باعث خسارت های زیادی به کشور شدند، اما عاقبت آن ها چه شد؟ آیا توانستند قطع اتصال کنند، همه دیدند که چه خیانت هایی به اسلام کردند.

حجت الاسلام شفیع خوانی تشریح کرد: هدف این ها نارضایتی مردم بود، هدفشان این بود که مردم به خیابان بیایند و در حال حاضر نیز این گونه انسان ها وجود دارند و به دنبال قطع اتصال هستند اما لازم است بدانند طناب این اتصال از جنس خون حاج قاسم سلیمانی، احمد کاظمی ها و شهداء دیگر می باشد که حتی دشمنان از اسمشان می ترسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار