سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی اسطوره پیروی محض از ولایت بود

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:شهید سلیمانی یکی از اسطوره‌های بی‌نظیر مقاومت، انقلابی‌گری و پیروی محض از ولایت بود که نقش بسزایی در تشکیل و یکپارچه‌سازی جبهه مقاومت داشت.
کد خبر: ۹۳۰۸۲۵۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷
سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: قدرتمندکردن جبهه مقاومت به صورت بین‌المللی از یمن، سوریه، لبنان، ایران و عراق یک نیروی عظیم در برابر استکبار و آمریکا بویژه رژیم صهیونیستی به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه قطعا باید دشمن از این اقتدار و این هجم هماهنگی و داعشی که قرار بود قرن‌ها بماند، اما با برنامه‌ریزی و درایت سردار شهید سلیمانی و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب عمرش به درازا نکشید درس گیرد افزود: جبهه استکبار جهانی باید از تفکر شهید حاج قاسم و امثال سلیمانی بترسد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: دشمن در یک مقطعی سلیمانی را حذف کرد تا کار‌های خود را از پیش ببرد و زمانی در بحث‌های سیاسی این مرد را ترور کردند که افکار جهان را از مشکلات و معضلات درونی آمریکا دوری دادند.

وی ادامه داد: با عملکرد سردار شهید سلیمانی، نقش نیروی قدس و نقش بی بدیل برادران در جبهه مختلف مقابله با رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه به این نتیجه رسیدند که باید این عنصر ارزشی ولایی و انقلابی را حذف کنند که حذف هم کردند.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی نقش اول را در شکل‌گیری و پیشرفت محور مقاومت داشت بیان کرد: نیاز بر این است که الگوسازی در میدان‌های نبرد برای مسوولان به عنوان یگ الگو پیش راه و یک کار تجربه شده مدنظر قرار گیرد چرا که هر جا حتی اگر در میدان‌های خطر بدون سلاح حضور داشته و محکم ایستادیم، دشمن احساس خطر و عقب‌نشینی می‌کند.

وی تصریح کرد: مرور نه تنها تفکر سلیمانی بلکه کارکرد سلیمانی باید در بین مسوولان رواج یابد و متوجه امر شوند که اگر قرار است حکومت جهانی صاحب الزمان شکل گیرد باید خطر کرده و دل به دریای حادثه زد و از دشمن نهراسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار