هر چند بدلیل کرونا برگزاری اردوهای راهیان نور تحت تأثیر قرار گرفته است ولیکن قویتر از قبل راهیان نور را بطور مجازی برگزار خواهیم کرد .
کد خبر: ۹۳۰۸۳۱۵
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبد الهادی صبحانی خواه مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع)  گفت: هر چند بدلیل کرونا برگزاری اردوهای راهیان نور تحت تأثیر قرار گرفته است ولیکن قویتر از قبل راهیان نور را بطور مجازی برگزار خواهیم کرد تا جامعه از اثرات معنوی این برنامه پر خیر و برکت بهره ببرد.

وی افزود: امسال که ویروس کرونا تمامی فعالیت های فرهنگی را تحت تاثیر قرار داده و اعزام کاروان های راهیان نور نیز متاثر از این موضوع بوده اما با توجه به اتفاق نظری که بین مسئولان استان در خصوص راهیان نور وجود دارد، بحث راهیان نور مجازی در دستور کار قرار گرفت و جلسات متعددی در مورد روش اجرا با کارشناسان و مسئولین مرتبط برگزار گردید و راهیان نور مجازی دانش آموزی در دستور کار قرار گرفت.

صبحانی خواه در خصوص شیوه اجرای راهیان نور مجازی دانش آموزی گفت: ابتدا تصاویر سه بعدی از یادمان ها و زیارتگاه های هشت سال دفاع مقدس، راهیان نور دریا و گلزار شهدای استان  تهیه شد و در کنار روایتگری راویان دفاع مقدس در اپلیکیشن شاد بارگزاری گردید و از تجربیات دیگر استان ها نیز استفاده شد.

وی در ادامه افزود: بعد از دانش  آموزی، راهیان نور مجازی را برای دانشجویان و عموم مردم هم برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظرات