خبرهای داغ:

برگزاری مراسم بزرگداشت دهه بصیرت و سردار دل‌ها در بازار شاهرود

مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلم شهید فخری زاده و دهه بصیرت به همت پایگاه قائم آل محمد (عج) بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۸۳۹۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلم شهید فخری زاده و دهه بصیرت به همت پایگاه قائم آل محمد (عج) بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که در مسجد قلعه نو بازار شاهرود برگزار شد، حجت الاسلام بخشی سرمربی صالحین بسیج اصناف و بازاریان الهادی و استاد حوزه در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه بصیرت با اشاره به شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: این شهادت‌ها سبب غنای دین و مکتب اسلام است و این خون‌ها باعث می‌شود ظلم و طاغوت فرو بپاشد.
وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم در ترویج مکتب حاج قاسم کوشا باشیم گفت: حاج قاسم در راه خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت و ما این تلاش‌ها را در منطقه غرب آسیا و در داخل کشور و خدمت به سیل زدگان خوزستان کاملا لمس کردیم.
بخشی با بیان اینکه تک تک ما وظیفه داریم در خدمت به یکدیگر تلاش کنیم افزود: سردار سلیمانی به سیر ائمه اطهار عمل کرد و برای همین هم در دل همه آحاد مردم حضور دارد و بعد از گذشت یکسال هنوز نام و خاطره و یاد او در فضای جامعه ما زنده و جاری است و این همان است که قرآن می‌فرماید شهدا زنده اند و نزد خداوند روزی می‌خورند.
در این نشست فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود نیز حضور داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها