کاروان خودرویی اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در اراک برگزار می شود

مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه روح الله استان مرکزی در پی برگزاری کاروان خودرویی اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اطلاعیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۸۴۶۱
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه روح الله استان مرکزی در پی برگزاری کاروان خودرویی اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است: 

به مناسبت اولین سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت و به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت کاروان خودرویی روز شنبه در شهر اراک برگزار می شود.

کاروان خودرویی عاشقان و رهروان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی روز شنبه مورخ ۱۳ دی ماه از ساعت ۱۰ و نیم صبح از جلوی مصلی بیت المقدس شهر اراک حرکت خود را به سمت گلزار مطهر شهدا انجام خواهد داد و مراسم با گلباران قبور مطهر شهدای محور مقاومت به اتمام خواهد رسید.

این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم و عاشقان مکتب شهید سلیمانی برگزار خواهد شد و از کلیه همشهریان اراکی دعوت می شود که با خودروهای خود در این مراسم باشکوه شرکت کنند و این مراسم یک حرکت نمادین در راستای تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) ، شهدای والامقام و میثاق با ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) خواهد بود و شرکت کنندگان با حضور در این مراسم  ادامه با قوت راه و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را اعلام می کنند.

کاروان خودرویی سالگرد شهید سلیمانی کاملا مردمی خواهد بود و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه روح الله استان مرکزی به همراه سایر دستگاه های مسئول هدایت این مراسم را بر عهده خواهند داشت و از کلیه علاقمندان، هیئات مذهبی و مراکز فرهنگی در این آیین دعوت به عمل می آید.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار