خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه ما باید مروج مکتب متعالی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در همه عرصه‌ها باشیم، گفت: سردار سلیمانی الگویی برای همه اقشار جامعه است.
کد خبر: ۹۳۰۸۴۷۰
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
شهید سلیمانی الگویی برای همه اقشار جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ محمد خوش‌قدم در نشست مؤثرین بسیجی پایگاه‌های بسیج بازار و میدان بار حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود در مسجد قلعه‌نو بازار با گرامیداشت دهه بصیرت و یاد سردار شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده و حماسه ۹ دی و تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سردار سلیمانی را یک مکتب می‌دانند؛ چراکه این شهید همه ویژگی‌ها و شاخص‌های یک انسان مکتبی، ولایی، انقلابی و مسلمان را داشت.
وی با بیان اینکه سردار سلیمانی چراغ راه حرکت آزادی‌خواهان و مظلومان جهان برابر استکبار جهانی است، افزود: شهادت سردار سلیمانی به دست شقی‌ترین افراد بشر، نشانه دشمنی و کینه شیطان‌صفتان عالم است که تحمل نور هدایت و روشنایی را در دنیا و تحمل ایستادگی برابر آن را ندارند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اقدامات بی‌نظیر سردار شهید سلیمانی و شکست داعش در منطقه گفت: داعش دست‌پرورده استکبار جهانی و ایادی آن‌ها برای ضربه زدن به ایران اسلامی بود؛ اما سردار سلیمانی مقابل آن‌ها ایستاد و این لشکر خون‌آشام و شیطان‌صفت را از میان برداشت.
خوش‌قدم با تأکید بر اینکه ما باید مروج مکتب متعالی حاج قاسم سلیمانی در همه عرصه‌ها باشیم، گفت: سردار سلیمانی الگویی برای نسل نوجوان و جوان جامعه ما و همه اقشار مختلف است؛ چراکه این شخصیت جامع با رفتار، گفتار و منش خود اسلام ناب را به تصویر کشید و دل‌ها را عاشق خود کرد.
وی با اشاره به وضع جهان اسلام و منطقه غرب آسیا اظهار کرد: سردار سلیمانی یک شخصیت بین‌المللی بوده و هست که با شهادت او جهان تحت تأثیر قرار گرفت و دل‌های عاشق به سوی او جذب شد و دگرگونی‌های فراوانی در قلوب ایجاد کرد که همه ما شاهد این دگرگونی‌ها در اطراف خود بوده و هستیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به بزرگداشت دهه بصیرت بیان کرد: قرار گرفتن شهادت سردار سلیمانی در این ایام حماسه ولایت‌پذیری ۹ دی حکایت از آن دارد که وی علمدار بصیرت و ولایت و فدایی این راه بوده است و ما باید با الگوگیری از سردار دل‌ها در مسیر تبعیت از ولایت و بصیرت‌افزایی در جامعه تلاش کنیم.
خوش‌قدم از اصناف و بازاریان به‌عنوان افسران جنگ اقتصادی در برهه کنونی نام برد و گفت: اگر شما می‌خواهید ادامه‌دهنده راه سردار شهید سلیمانی باشید، باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم و توجه به تولید داخل و ایجاد استحکام درونی تلاش کنید و مردم را در این مسیر حرکت دهید.
وی با تقدیر و تشکر از اصناف و بازاریان شهرستان شاهرود در ایام شیوع ویروس کرونا افزود: شاهد بودیم در این ایام که همه مردم و حتی اصناف و بازاریان دچار مشکل شدید شدند، باز هم دست از کمک به مردم دست برنداشتند و در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه و در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی حضور فعال داشتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود اتحاد، همدلی و وحدت را حول محور ولایت رمز موفقیت و پیروزی عنوان کرد و گفت: اگر می‌خواهیم در راه شهید سلیمانی محکم و استوار حرکت کنیم، باید با استحکام درونی و انسجام ملی در راه خدمت‌رسانی به مردم همت گماریم و لحظه‌ای غفلت نکنیم تا مورد شفاعت شهدا و سردار دل‌ها قرار گیریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها