لغو تمام مراسم و تجمعات در شهرستان بافت

فرمانده سپاه شهرستان بافت گفت: با تصمیم ستاد کرونا کشور هیچ‌گونه مراسمی در شهرستان در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه برگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۸۴۹۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
لغو تمام مراسم و تجمعات در شهرستان بافت

مصطفی امام‌بخش  در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج با بیان اینکه پیرو مصوبات ستاد ملی کرونا تمام مراسمات که مستلزم حضور مردم و تجمعات مردمی است تا پایان دی‌ ماه لغو شده است، اظهار داشت: حاج قاسم فدای مردم بود و حفظ جان مردم از هر چیزی مهم‌تر است.

فرمانده سپاه شهرستان بافت عنوان کرد: از آنجایی ‌که برگزاری تجمعات و مراسمات احتمال سرایت ویروس کرونا را بالا می‌برد با تصمیم ستاد کرونا کشور هیچ‌گونه مراسمی در شهرستان در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه برگزار نمی‌شود.

وی گفت: گرامیداشت شهادت سردار دل‌ها و ترویج مکتب حاج قاسم با کارهای فرهنگی در طول سال در سطح شهرستان با برنامه‌های نظیر نمادسازی، فضاسازی، تولیدات رسانه‌ای، نماهنگ، اجرای سرود، کمک مؤمنانه، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و ... انجام خواهد شد.

امام‌بخش بیان کرد: راه‌اندازی حسینه سیار، راه‌اندازی موکب‌های توزیع لوازم بهداشتی، برگزاری مسابقات مختلف، ویزیت رایگان بسیج جامعه پزشکی در مناطق دورافتاده و برپای نمایشگاه‌ها از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته مقاومت در سطح شهرستان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان بافت عنوان کرد: نیاز امروز جامعه ما ترویج فکر و مکتب حاج قاسم در جامعه است و اگر ما بتوانیم سیره حاج قاسم را در بین مسئولین و مردم پیاده کنیم بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌ها کشور حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از مردم فهیم شهرستان می‌خواهیم که همچون گذشته به‌خصوص در هفته‌های اخیر و در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصمم باشند و مبادا با برگزاری مراسمات مختلف یا دورهمی‌ها مجدداً شهر به وضعیت قرمز برگردد.

ارسال نظرات