خبرهای داغ:
مسوول بسیج دانشجویی استان قزوین:

شکست قریب الوقوع دشمن در راه است

کاظمی گفت: به برکت خون شهدا امروز دشمنان ایران اسلامی در بدترین وضعیت تاریخی خود قرار داشته و شکست غریب الوقوع دشمن در راه است.
کد خبر: ۹۳۰۸۵۷۸
|
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عباس کاظمی مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با حضور در جمع بسیجیان ناحیه یک آموزش و پرورش قزوین و خانواده معظم شهدای مدافع حرم به مناسبت سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام شهید قاسم سلیمانی بیان کرد: امروز نام بلند حاج قاسم سلیمانی، مجاهد فی سبیل الله و سردار بزرگ اسلام همه عالم را پر کرده و بسیاری از معادلات و مناسبات عالم را تحت تأثیر خود قرار داده است. شهید سلیمانی تصویر و ترسیم جدیدی از زیست مومنانه و انسانی را در مقابل اذهان و افکار جهانیان به نمایش گذاشته است.

 

وی در ادامه اظهار کرد: تمام لحظات زندگی این شهید گرانقدر به نام نورانی حضرت زهرا سلام الله متبرک بود، سلوک زندگی و شهادت او راه درک مفاهیم و معنای حقیقی مهدویت، عاشورا و فاطمیه را برای آزادگان عالم کوتاه کرد. حتماً که انتقام سخت از عاملان این شهادت بزرگ که دنیای اسلام را داغدار کرد، بر جای خود باقیست؛ اما نباید این دستاورد مهم را نادیده گرفت.

 

سرهنگ عباس کاظمی به بیان ویژگی های شهدای مدافع حرم پرداخت و گفت: انسانیت، عشق به خانواده، میهن و مردم را در تمام شهدا بخصوص شهدای مدافع حرم می بینیم. یاد این شهدا تا نسل‌ها از اذهان فراموش نخواهد شد و بر ذره ذره وجود ما حک شده است.

 

وی اضافه کرد: سالهاست که دشمنان در تلاش برای پاک کردن این حقیقت و بی اثر کردن این تحول معنوی در جوامع اسلامی هستند. آنها در عرصه های فرهنگی و اجتماعی ده ها هزار دلار هزینه کرده اند تا ما را از یاد شهدا غافل کنند، اما خون شهیدان آنها را به شکست به مطلق نزدیک خواهد کرد.

 

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در ادامه بیان کرد: به برکت خون شهدا امروز دشمنان ایران اسلامی در بدترین وضعیت تاریخی خود قرار داشته و شکست قریب الوقوع دشمن در راه است. مراقب قرآن به نیزه کردن دشمنان برای فریب جامعه اسلامی باشیم ؛ به واسطه ی بیداری و هوشیاری مردم قرار نیست صلح امام حسن(ع) و واقعه جنگ صفین دوباره تکرار شود. قطعاً هزینه مقاومت بسیار کمتر است هزینه سازش و تسلیم است.

 

کاظمی در پایان سخنان خود به فشارها و تحریم های ظالمانه دشمنان اشاره کرد و گفت: این فشارها و تنگناها آزمایش الهی برای ملت ایران است تا برای رسیدن به قله های پیشرفت و اوج افتخار که زمینه‌ساز ظهور ولایت عظما الهی است آماده شوند. از روح بلند شهدا مدد می گیریم که بتوانیم از این دوران پیچیده، در شرایط سخت تحریم ها و ناکارآمدی های داخلی با سرفرازی بیرون بیاییم.

 

در پایان جلسه از خانواده شهدای گرانقدر مدافع حرم شهید شیری، شهید محمد رضایی، شهید سیاهکالی مرادی و شهید الیاس چگینی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار