خبرهای داغ:
سردار احمدی:

قاسم سلیمانی شاگرد مکتب ولایت است/ در مکتب سردار سلیمانی ظالمند کسانی که پشت ولایت را خالی می گذارند

سردار احمدی گفت: در وصیت نامه سردار سلیمانی ظالمین را در داخل جستجو کنیم به آن کسانی می رسیم که زمانی رئیس جمهور و نماینده مجلس در این کشور بودند و امروز پشت ولایت را خالی می گذارند.
کد خبر: ۹۳۰۸۶۸۳
|
۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار غلامرضا احمدی از فرماندهان دوران دفاع مقدس امشب در مراسم اولین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی در حسینیه جماران بیرجند اظهار داشت: رهبر انقلاب بعد از شهادت سردار سلیمانی در دیدار با مردم قم به مناسبت قیام 19دی اولین مراسمی بود که رهبری یا و خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشتند  و فرمودند " آن روزی که سردار سلیمانی به من گزارش می داد در مقابل پیکر عربن عربای او که سرمنشا راه و یاد امام و ارزشهای انقلاب شد در مقابل عظمت شهید عالی مقام بلند می شوم، دست بر سینه و تعظیم می کنم" . در دیدار بعدی با مردم در 27دی در خطبه های نماز جمعه تهران رهبری مکتب حاج قاسم را اعطا و نشان بزرگی بر سینه شهید سپهبد شهید زینت بخش شد.

گرامیداشت ایام الله مردم را از گمراهی نجات می بخشد

وی با بیان اینکه در قرآن کریم خداوند به پیامبر سفارش می دهد که امت را سر دو راهی با ذکر ایام الله امت خود را از گمراهی به راه نجات هدایت کن مانند جریانی که بر حضرت موسی گذشت گفت: ایام الله همان روز سختی است که در هجرتی که خواسته خداست باید حضرت موسی  برای جلوگیری از قتل عام سپاه کفر قبل از طلوع فجر انجام دهند.

وی با بیان اینکه آیات قرآن امروز هم مشابه سازی است ادامه داد: جای فرعون امروز باید رئسای جمهور و تروریست های فرودگاه بغداد بگذاریم و اگر تقابل روزی رخ بدهد شخص رئیس جمهور آمریکا به منطقه بیاید و تمام امکانتش را در منطقه گسیل کند.  

مسئولین نظام جنایتهای داعش و  ایثارگری سردار سلیمانی را مطالعه کنند

همرزم سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: معنی حرف حضرت موسی به قومش این است که در اسلام بن بست وجود ندارد. رهبری فرمودند مردم بدانند یاد و نام سردار سلیمانی و فرزند روستایی در راور کرمان که روزی 50میلیون دل مردم زیر تابوت و تکریم سرباز ولایت بودند این ایام الله است که باید این روز را گرامی داریم.

وی بیان داشت: قاسم سلیمانی با اخلاص و فداکاری و ایثارگری و ترجیه امنیت ملت  در محاصره شهر آمرلی باعث نجات منطقه می شود و رهبری در ستاد سالگرد شهید سلیمانی فرمودند " قهرمان ملت و جهان اسلام است که در دوران حیاتش و بعد از حیات با شهادت به گونه ای دشمن را شکست دادند".

احمدی افزود: دوران حیاتش  داعشی ها که وعده 2ماه می دادند تا خاک قبور ائمه  اطهار مدفون در عراق را به بیل بکشند و به آسمان بپاشند . در کربلا و نجف و سوریه در مصاحبه داعش هست که اعلام کردند دو ماه دیگر عراق را تصرف وبه خاک کشیدن قبر حضرت علی(ع) که اگر قاسم سلیمانی و اگر فرمانده سردار سلیمانی نبود خدا می داند از نیات شوم جبهه استکبار که تدارک دیده بودند چه می شد.

وی ادامه داد: اگر قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم نبودند و مدیریت رهبری نبود؛ خدا می داند اگر چیزی که دشمن تدارک دیده بود اتفاق می افتد. اینقدر فجایع داعش با ناموس مسلمانان فجیع است و کتابهایی هست کسانی که بر کرسی مسئولین نشستند مطالعه کنند علارغم اینکه آزار دهنده است.

فرمانده سابق سپاه قم با بیان اینکه انقلاب و جمهوری اسلای در مکتب حاج قاسم برای ما خیلی مهم است افزود:  از بخشی مجموعه هایی در داخل کشور ذهن ملت مکدر است از این نورانیت جمهوری اسلامی آنجایی که  انسانهایی هایی چون قاسم سلیمانی و حسن تهرانی و بچه حزب اللهی انقلابی ها حرف ولی را گوش دادند جزو اولین های دنیا شدیم.

وی با بیان اینکه رهبری فرمودند " فضای داخلی کشور برای تربیت نیروی انسانی کارآمد از فضای دوران تربیت ابن سینا فراهم تر است"  گفت: جریان دل سپرده و دلبسته به غرب اجازه نمی دهد. و همه چیز این مملکت را با اعتماد به جوانان مومن و انقلابی و  فرهنگ اصیل ملت می توان به سرمنزل مقصود رساند همانگونه که حسن تهرانی و قاسم سلیمانی رساندند و عراق و سوریه و منطقه را آزاد و بساط حکومت داعش را جمع کرد.

احمدی اظهار داشت: آنجایی که دو گروهی پشت رودخانه نیل رسیدند و تصمیم گرفتند می توانند بشکنند حصرها و بن بست ها را می توانند قاسم سلیمانی ها بن بست ملت را بشکنند و حسن تهرانی ها با هدایت رهبری حصرها را بشکنند.

طبق مکتب قاسم سلیمانی امروز قرارگاه حسین ابن علی(ع)، ایران است

وی با اشاره به انقلاب اسلامی در مکتب حاج قاسم سلیمانی افزود: قاسم سلیمانی شاگرد مکتب رهبر است و اگر قاسم سلیمانی چهره نورانی اش در همه بن بست ها ظهور و بروز پیدا کند رهبری احیا شده است.

پیشکسوت دفاع مقدس تأکید کرد: طبق مکتب قاسم سلیمانی امروز قرارگاه حسین ابن علی(ع)، ایران است و حرم جمهوری اسلامی ایران است اگر دشمن این حرم را از بین برد دیگر حرمی باقی نمی ماند.  

وی با بیان اینکه اصول یعنی ولی فقیه به خصوص این حکیم فرزانه وارسته در دین ، فقه،  عرفان و معرفت امام خامنه ای گفت: طبق وصت سردار سلیمانی " برای نجات اسلام خیمه ولایت را رها نکنید و خیمه خیمه رسول الله است و اساس دشمنی جهان با جمهوری اسلامی ایران این خیمه است و اگر این خیمه آسیب دید؛ بیت الله الحرام ، مدینه، نجف، کاظمین، سامرا و مشهد باقی نمی ماند".

احمدی افزود: جمهوری اسلامی امروز سربلندترین دوره عمر خود را می گذارند رئیس جمهور مستقر سوریه بشار اسد بعد از 8سال مقاومت ها محبوبیت او بیشتر شده در محفل اصلی اعلام کرده اگر قاسم سلیمانی کاندیدای ریاست جمهوری سوریه شود یک نفر به غیر او رای نمی دهد. بعد از رهبری دومین شخصیت انقلابی سیدحسن نصرالله است که آرزو کرد ای کاش عزرائیل بین او و سردار سلیمانی جان او را بستاند .

 امام (ره) اسلام را به پشتوانه ایران درآورد و ایران را در خدمت اسلام قرار داد

فرمانده دوران دفاع مقدس یادآور شد: صدام چون گرگ درنده این کشور را می درید هنر امام این بود که اسلام را به پشتوانه ایران درآورد و ایران را در خدمت اسلام قرار داد اگر ملت با تکیه بر اسلام عمل نمی کرد آمریکا همین امروز هم که رئیس جمهور آمریکا چون سگ هاری است همین عمل را تکرار می کرد.

سردار احمدی تصریح کرد: با وجود اینکه رهبر انقلاب اعلام کردند جنگی رخ نخواهد داد و حمله ای بر علیه ایران اتفاق نمی افتد و ما با آمریکا مذاکره نمی کنیم اما بعضی ها می گویند اگر تحریم را بردارند حاضر به مذاکره هستیم.

وی با بیان اینکه بعد از وصیت سیاسی الهی امام وصیتی دیگر همچون وصیت سردار سلیمانی انشا نشده است اظهار داشت: که در صفحه اول وصیت نامه سردار سلیمانی می نویسد رهبری مظلوم است و  از ظالمینی که نام می برد منظور سران آمریکا و اسرائیل نیست بلکه ظالمی که در ادبیات سردار سلیمانی است در داخل جستجو کنیم و به آن کسانی که زمانی رئیس جمهور و نماینده مجلس در این کشور بودند و امروز پشت ولایت را خالی می گذارند و به خود هم برگردیم.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها