خبرهای داغ:
کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر نمود.
کد خبر: ۹۳۰۸۶۹۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) اصفهان ؛ کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر نمود :

بسم الله الرّحمن الرّحیم
انا لله و انا الیه راجعون
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند(و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (احزاب – آیه ۲۳)

شهادت منتهای آرزوی یاران و اصحاب حق، شیفتگان خدمت و بزرگ دلاورمردان تاریخ است.

سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در طول زندگی سعادتمندانه خود، نشان داد که می‌توان با عبور از سیم خاردار‌های نفس و تاسی به امر ولی، به مقام قرب معبود رسید و با زیر پا نهادن لذایذ دنیایی، بر قله رفیع عزت و اقتدار ایستاد به نحوی که جهانیان در برابر عظمت وی سر تعظیم فرود آورند.

عاشقان و تربیت یافتگان مکتب حسینی انتقام سختی از تروریست های امریکایی در سراسر جبهه مقاومت خواهند گرفت و خون سردار محبوب دلها درخت مقاومت را تنومندتر و راه مجاهدتهای مسلمانان را روشن تر خواهد ساخت.

اگر چه شهادت این سردار دل و جان به خدا سپرده، ثلمه بزرگی برای اسلام و مسلمین است ولی به طور قطع شکست های بزرگی را برای آمریکای جنایتکار و نظام صهیونیستی به دنبال خواهد داشت که از هم اکنون فروریختن اندک قدرت باقی مانده آنها به وضوح به چشم می خورد.

این جوان‌ها و‌ نوجوان‌های دهه شصت، هفتاد و هشتادی که با عشق قاسم سلیمانی و تصویر او و با زمزمه حرف‌های او بزرگ شده‌ و تبلور مقاومت، ایثار، مجاهدت و سربازی سیدالشهداء (ع) و دفاع از حرم آل الله را در او دیده‌اند، این راه مبارک را با انگیزه بیشتر و با ایمان کاملتر نسبت به تحقق وعده خداوند، پی خواهند گرفت چرا که تشنه مبارزه و انتقام از جنایتکاران عالم هستند.

کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک ضمن تبریک و تسلیت این ایام از خداوند متعال می خواهد روح بلند سردار شهید را با ارواح طیبه شهدا و صلحا و سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور فرماید.

اللهم الرزقنا توفیق الشهاده فی سبیلک

روابط عمومی کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک

ارسال نظرات
پر بیننده ها