فرمانده حوزه مقاومت بسیج محبین فاطمه ناحیه مقاومت بسیج زابل در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج بیان کرد:

زنان همچون مردان در خط مقدم دفاع مقدس حماسه آفرین شدند

فرمانده حوزه مقاومت بسیج محبین فاطمه ناحیه مقاومت بسیج زابل گفت:زنان با شجاعت و رشادت وصف ناشدنی همراه با رزمندگان اسلام در خط مقدم دفاع مقدس حماسه های پر شور افریدند.
کد خبر: ۹۳۰۸۷۸۶
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
میرشکار فرمانده حوزه مقاومت بسیج محبین فاطمه ناحیه مقاومت بسیج زابل در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج در خصوص نقش زنان در دفاع مقدس گفت:از مهمترین جلوه های بانوان ایرانی در دفاع مقدس نقش پشتیبانی و خدماتی آنان و فراهم آوردن تدارکات لازم برای رزمندگان در جبهه های جنگ بوده است.

خواهر میرشکار افزود:در آغازین روزهای تهاجم دشمن بعثی ،بیشتر این خدمات بصورت خود جوش و کمتر سازمان یافته در مراکزی نظیر مساجد ،حسینیه ها ،مدارس و با مشارکت فعال بانوان صورت گرفت فعالیت زنان در ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ به موارد خاصی محدود نمی شد و انها متناسب با توانایی هایشان فعالیت های متنوعی انجام می دادند.

فرمانده حوزه محبیین فاطمه بیان کرد:با قدرت می توان گفت همراهی و استقامتی که از ناحیه زنان و مادران قهرمان ایران اسلامی در جریان جنگ تحمیلی به منصه ظهور رسید در هیچ زمانی در هیچ منطقه ای از جهان سابقه ندارد وبه تعبیر امام راحل چه افتخاری بالاتر از این که زنان بزرگوار ما در مقابل رژیم ستم شاهی سالق و پس از سرکوبی آن در مقابل ابرقدرتها و وابستگان آنان در صف اول ، ایستادگی و مقاومتی از خود نشان دادند که در هیچ عصری چنین شجاعتی از مردان ثبت نشده است مقاومت و فداکاری این زنان بزرگ در جنگ تحمیلی آنچنان اعجاب انگیز است که قلم و بیان ان عاجز بلکه شرمسار است.

میرشکار افزود:یکی دیگر از فعالیت های خود جوش زنان دوران دفاع مقدس جمع آوری کمک های مردمی و تلاش در جهت تهیه اقلام پر مصرف و ضروری و سایر مایحتاج جبهه ها بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات