بدون تردید قاتلان و مسببان شهادت این مرد بزرگ الهی، از انتقام سخت و سهمگین جبهه مقاومت در امان نخواهند ماند. انتقام خون شهید سلیمانی، در ابعاد و گستره ای مناسب با نام و جایگاه این شهید گرانقدر خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۰۸۸۲۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج،به مناسبت اولین سالگرد سردار دل ها "حاج قاسم سلیمانی"مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور، خطاب به جوانان و نوجوانان کشورهای اسلامی منطقه پیامی به این شرح صادر کرد:

 

امام خمینی رحمه الله علیه:

«از هر قطره خون شهید ما که بر زمین می ریزد، انسان های مصمم تر و مبارزی بوجود می آیند.»

 

امام خامنه ای حفظه الله تعالی:

«شهادت، بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل الله است.»

 

امروز، اولین سالگرد شهادت بزرگمردی است که تمام لحظات عمر گرانبهای خویش را در راه اعتلای اسلام وحق و دفاع از مظلوم سپری نمود. مجاهدی خستگی ناپذیر، رزمنده ای شجاع، فرماندهی با تدبیر و سربازی وفادار به ولایت که شنیدن نامش لرزه بر اندام تروریست های آمریکایی، صهیونیست های کودک کش و تکفیری های خون خوار می انداخت.

بدینوسیله اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یاران وفادارشان را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی، ملت بزرگ ایران و تمام ملت های آزاده جهان تسلیت عرض می نمایم.

سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی، پس از عمری مجاهدت، سرانجام به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت در راه خدا رسید. او که سراسر زندگانی اش مملو از روشنگری و هدایت بود با شهادتش نیز نور هدایت و بصیرت به قلب های ما انداخت تا دشمنان سفاک این ملت را بیش از پیش بشناسیم و از خوی وحشیانه آنها آگاه شویم.

این شهید والامقام در تمام سالهای زندگی، هرگز دغدغه ای جز دفاع از دین و دفاع از مظلوم، اهتزار پرچم حق، آزادی ملت های مظلوم از دست ستمکاران، یاری محرومان و مبارزه با مستکبران نداشت. او بیش از آنکه مرد میدان سخن باشد، مرد میدان عمل بود و توفیقات جبهه مقاومت در منطقه، بزرگترین گواه بر مجاهدت های این شهید بزرگوار است. همین ویژگی های برجسته بود که او را محبوب قلب های تمام ملت های آزاده با هر گرایش و جناح بندی سیاسی کرده بود. شجاعت، صداقت، اخلاص، تواضع، دلسوزی و ولایتمداری ایشان، همچون خورشیدی فروزان برای همیشه در دفتر تاریخ خواهد درخشید و او اسوه ای بی بدیل برای تمام نسل ها خواهد بود.

دشمن تروریست و جنایتکار آمریکایی، که ضربات کاری و مهلکی از جبهه مقاومت در منطقه دریافت کرده بود به زعم خود با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی، قصد متوقف کردن و آسیب زدن به جریان مقاومت را داشت. غافل از اینکه درخت مقاومت با خون هر شهیدی که در این راه تقدیم می کند بیش از پیش آبیاری می شود و ثمره آن که آگاهی و بیداری ملت های منطقه و تقویت جبهه مقاومت با حضور جوانان غیور و پرانگیزه است مضاعف می شود.

با شهادت این بزرگ مرد، نبرد با ظالمان و مستکبران نه تنها کم فروغ یا متوقف نشده است، بلکه امت حزب الله انگیزه مضاعفی نیز برای مقابله با دولت تروریست آمریکا، صهیونیسم جهانی و گروههای تکفیری که فرزند نامشروع استکبار جهانی و دولت های مرتجع منطقه است پیدا کرده اند.

به برکت خون این شهید رویش های فراوانی در جبهه مقاومت منطقه شکل گرفته است که دشمن جاهل حتی قدرت تصور آن را نیز ندارد. ثمره شهادت این بزرگمرد الهی، شکست قطعی آمریکا در منطقه و به دنبال آن نابودی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی خواهد بود.

بدون تردید قاتلان و مسببان شهادت این مرد بزرگ الهی، از انتقام سخت و سهمگین جبهه مقاومت در امان نخواهند ماند. انتقام خون شهید سلیمانی، در ابعاد و گستره ای مناسب با نام و جایگاه این شهید گرانقدر خواهد بود و چنین انتقامی بی تردید یاس و ناامیدی را برای استکبار جهانی و اذنابش بدنبال خواهد داشت.

اکنون نفس های دشمن در منطقه به شماره افتاده و به خوبی فهمیده اند اشتباه بزرگی که در ترور سردار مقاومت کرده اند تا چه حد آنها را در منجلاب هلاکت فرو برده است. اینک دشمنان باید منتظر ضرباتی سخت و مهلک از جانب نوجوانان و جوانانی باشند که در مکتب حاج قاسم سلیمانی درس بصیرت، دشمن شناسی و جهاد گرفته اند.

ارسال نظرات