فرمانده سپاه بیت المقدس در گفتگو با بسیج:

اخراج آمریکایی ها از منطقه سیلی محکم در انتقام خون حاج قاسم

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: شکست آمریکا صهیونیست و عربستان از اقدامات برجسته حاج قاسم سلیمانی بود.
کد خبر: ۹۳۰۸۸۴۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج،​ با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالگرد شهادت مرد میدان روزهای سخت و فرمانده دلاور محور مقاومت، منجی مسلمانان منطقه و یار و دوست عزیزش ابومهدی اظهار داشت: امروز و در این ایام انقلاب اسلامی و کشور بزرگ، تاریخی و کهن ایران جاودان خواهد شد چرا که شهیدان آن بالاخص سلیمانی و ابومهدی در کنار هم برای عزت اسلامی جان دادند.

سردار حسینی افزود: نه دی مشیت و قدرت الهی بود که از حرکت مردمی به وقوع پیوست دست بیضایی ملت شریف ایران به اذن الله در مقابل توطئه بسیار بزرگی رقم خورد و نقشه دشمن را نقش بر آب کرد.

وی گفت: مردم عزیز ایران در روز 9 دی آنچنان عظمتی از خود نشان دادن که دنیا خیره و انگشت به دهان ماند و این خود کلام مبارک رهبری در این مورد است.

سردار حسینی عنوان نمود: حماسه 9 دی استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ کیان و آزادگی کشور و آرمان های بلند انقلاب اسلامی ایستادند و این روز، روز شناخت هویت های بود که به وسیله ملت شریف ایران رقم خورد و احساس همه جانبه آحاد خود جوش مردمی از اسلام و در دفاع جانانه کشور را به دوست و دشمن ثابت کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم اظهار داشت: فتنه 88 از روز انتخابات تا 9دی یک موضوع ساده اعتراض به یک روند اجتماعی سیاسی نبود هر چند در قالب و کاریکاتور اعتراض به سیستم و اجرای انتخابات بود اما این فتنه دسیسه ای بود که دشمنان نظام سالها قبل به وسیله ای مشتی ایرانی خود فروخته طراحی کرده بودند و می خواستند انقلابی را که مردمی است و به دست خود مردم به وجود آمده است را توسط خود مردم از بین ببرد.

وی گفت: نقشه آمریکای ها با فراهم کردن تمامی جوانب در روز انتخابات ایران هدفی جز اینکه اتفاقاتی را که در کشور های اوکراین و قرقیزستان طراحی کرده بود را نیز در ایران و در روز انتخابات رقم بزند که این نقشه با هوشیاری مردم روبه رو گشت و اتفاقی خلاف انتظار آنان به وقوع پیوست.

سردار حسینی عنوان داشت: در انتخابات 88 جلسات مختلف و راه های زیادی برای جلوگیری از هر گونه تقلبی صورت گرفت تا آنجا که با دستور خود رهبر انقلاب به روسای ستادهای انتخاباتی همه کاندیداها، موارد را مورد برسی قرار دادن تا از هر گونه قانون شکنی و تقلبی جلوگیری شود اما اصرار عناصر خود فروخته نشان از دشمنی با ایران و همکاری آنان با دشمنان نظام را می داد.

وی افزود: مردم انقلابی ایران اسلامی در روز 9 دی همچون روزهای اول انقلاب در سال 57 به خیابانها آمدند و جواب دندان شکنی به دشمنان نظام دادن و برای همیشه آنها را به زباله دان تاریخ انداختند و در این روز انقلاب دیگری را برای دفاع از اسلام و حاکمیت رقم دادند.

سردار حسینی در ادامه گفت: علی رغم همه مشکلات اقتصادی و تحریم های که این روزها در کشور ساری و جاری است ملت ایران بر عهدی که با رهبر خود بسته اند باقی مانده و در راه این انقلاب حتی از با ارزشترین سرمایه وجودی خود که جانشان است خواهند گذشت.

هیچ قدرتی در مقابل آمریکا ی ها استقامت و ایستادگی نکرده است تا چه برسد به اینکه او را وادار به شکست بکند اما ملت ایران در کنار رهبری فرزانه با همه محدودیتهای که در مقابل کشور است آمریکا را وادار به شکست کرده است.

وی افزود: دشمن در هر زمان و هر مکان و در هر فرصتی شرایط را فراهم می کنند تا به این ملت ضربه بزنند و از هیچ تلاشی نخواهند ایستاد که چوب لای چرخ پیشرفت انقلاب اسلامی بگذارند.

سردار حسینی با اشاره به مکتب حاج قاسم و اقدامات برجسته ایشان در زمان حیاتشان اظهار داشت: آزادی، حریت، مردانگی و شجاعت، دفاع از مظلومین و سازماندهی اعتقادی انقلابی ملت های منطقه از مکتب حاج قاسم سلیمانی رقم خورده است چرا که حرکت انقلابی و جهش انقلابی وی در بین ملت های مظلوم منطقه برای دفاع از اسلام ریشه دوانده است و به مکتب انقلابی تبدیل شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس افزود: ایجاد وحدت همه جانبه ملت های منطقه در عراق، اقلیم کردستان، سوریه ،لبنان و یمن همگی دستاورد تلاش های شهید سلیمانی است.

سردار حسینی عنوان نمود: تشکیل محور مقاومت، شکست داعش در عراق و سوریه، بالا بردن هزینه ها برای آمریکا از اقدامات برجسته و نقش آفرین شهید سلیمانی در منطقه بود.

وی افرود: تشکیل محور مقاومت در مقابل آمریکا،تشکیل دفاع وطنی و ارتش مردمی در سوریه، حشدالشعبی در عراق، تقویت انصار الله در یمن و تقویت حزب الله در لبنان حاصل دست رنج و تلاش شبانه روزی حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک انسان نخبه و یک نیروی انقلابی،سیاسی و اعتقادی برجسته نظامی نه تنها در منطقه بلکه در جهان بود.

وی گفت: خود آمریکایی ها علی رغم دشمنی بسیار با حاج قاسم تلاش می کردند که با ایشان و از نزدیک ملاقات داشته باشند و همچنین ریئس جمهور روسیه جلسه با حاج قاسم را برای خود افتخار می دانست.

وی در پایان عنوان نمود: آزادسازی دو سوم خاک عراق و مناطقی که داعشی ها به تصرف خود در سوریه در آورده بود شکست آمریکا صهیونیست و عربستان از اقدامات برجسته حاج قاسم سلیمانی بود و به همین دلیل بود که بارها تلاش کردند که وی را به شهادت برسانند.

وی افزود: شکست در کودتاها، جنگ تحمیلی، تحریم های ناعادلانه و سنگین بر علیه کشور ما، جریان های داخلی وابسته به آمریکا ، به زیر گرفتن پیشرفت ترین پهباد آمریکای توسط ایرانیان و فتنه های آنان در مقابل انقلاب ایران و پیروزی ملت بر همه آنان شکست قدرت توخالی آمریکا را به جهان ثابت کرد.

وی با اشاره به اینکه بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری به هیچ پایگاهی از آمریکای ها حمله نکرده بود اولی ما توانستیم بزرگترین پایگاه نظامی آنان یعنی عین الاسد را مورد هدف قرار دهیم افزود: اگر چه این عمل در مقابل از دست دادن حاج قاسم کاری ناچیز بود اما با اخراج آمریکایی ها از منطقه به عنوان سیلی بزرگ انتقام خون حاج قاسم سلیمانی رقم خواهد خورد.
 
انتهای پیام 
ارسال نظرات
آخرین اخبار