نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

سردار سلیمانی عافیت طلب نبود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه سردار سلیمانی عافیت طلب نبود، مکتب ایشان را مهم ترین سرمشق برای همگان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۰۸۹۶۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مصلای امام خمینی(ره)، افزود: نقش سردار سلیمانی در منطقه بی بدیل بودچنانکه در خطرات و طول جنگ 33 روزه حضور داشت و طبق گفته های سید حسن نصرالله حاج قاسم بود که با درایت و شجاعت باعث شد بینی استکبار و صهیونیسم به خاک مالیده شود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی یک ژنرال و دیپلمات ورزیده بود ، اظهارداشت: سردار سلیمانی با اقتدار و درایت خود توانست روسیه را به عنوان یکی از قدرت های جهان   علیه داعش و استکبار به میدان بیاورد .
حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: سردار مرد عمل و میدان بود که توانست با حضور فعال در میدان نبرد دشمن را در همه جبهه ها ناکام بگذارد و مکتب چنین فردی را که دنبال عافیت طلبی نبود باید سرمشق خود قرار دهیم.

سردار سلیمانی عافیت طلب نبود
آیین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی هم اکنون در مصلای امام خمینی(ره) تبریزطبق ضوابط بهداشتی در حال برگزاری است و در آن از نرم افزار سردار سلیمانی که توسط فضای مجازی سپاه امامت تبریز تهیه شده است، رونمایی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار