امام جمعه رامسر در گفت و گو بابسیج:

با فرماندهی حاج قاسم نقشه آمریکا در طرح خاورمیانه بزرگ نقش بر آب شد

امام جمعه رامسر گفت: با فرماندهی حاج قاسم در منطقه نقشه آمریکا در طرح خاورمیانه بزرگ شکست خورد
کد خبر: ۹۳۰۸۹۶۴
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
 
حجت الاسلام تقی پور پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری ضمن گرامیداشت اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با اشاره به نقش بی بدیل حاج قاسم سلیمانی در خنثی سازی نقشه‌های استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا گفت: بر اساس طرح خاورمیانه بزرگ قرار بود کشور‌های ارمنستان، سوریه، عراق، یمن و لیبی به چندین کشور تقسیم شوند و روزنامه نیویورک تایمز نقشه پنج کشور عربی را به ۱۴ کشور عربی تقسیم کرده بود که هدفش از این تجزیه تسلط بیشتر بر منطقه غرب آسیا یا خاورمیانه بود.

امام جمعه رامسر  با بیان اینکه هدف پایانی آمریکا تجزیه و تضعیف ایران انقلابی بود افزود: دشمنان هفت تریلیون دلار هزینه کردند تا این منطقه را بی ثبات کنند و با ایجاد داعش و حمایت از جریان‌های تکفیری و تروریستی دنبال بی ثبات کردن منطقه و تضعیف و نابودی ایران بودند که به لطف الهی این طرح شکست تمام عیار خورده است.

حجت الاسلام تقی پور با تاکید بر اینکه بخش مهم و قابل توجهی از شکست طرح بی ثبات سازی منطقه خاورمیانه غرب آسیا را مرهون فرماندهی میدانی حاج قاسم سلیمانی است، اضافه کرد: نقش حاج قاسم سلیمانی در خنثی سازی نقشه استکبار جهانی معماری ارتش بین المللی اسلامی، پایان دادن به داعش، دفع تهدید داعش از مرز‌های ایران، سرعت بخشی به سیر تکاملی محور مقاومت، تعمیق و گسترش جغرافیای مقاومت، تعمیق اخوت بین ملت‌های منطقه و احترام به حاکمیت ملی و تمامیت ارزی کشور‌ها بود.

امام جمعه رامسر ادامه داد: حضور ۲۲ ساله حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس توانسته است منطقه‌ای را که به غرب آسیا معروف است و تاثیرات فرهنگی اجتماعی اقتصادی و امنیتی بالایی دارد تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.

حجت الاسلام تقی پور در پایان سخنان خود گفت: رشادت‌های حاج قاسم را پاس میداریم و به روح بزرگش درود میفرستیم و از خداوند شفاعتش را در قیامت طلب میکنیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار