خبرهای داغ:
با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی انجام شد؛

رونمایی از نقاشی تمثال اولین و جوان ترین شهدای سرایان

همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار دلها و با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی از نقاشی تمثال اولین و جوان ترین شهدای سرایان رونمایی شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۰۱۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرایان، مراسم رونمایی از تمثال مبارک اولین و جوان ترین شهدای سرایان در دوران دفاع مقدس همزمان با مراسم اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی، جمعی از خانواده معظم شهدا و بسیجیان در جوار مزار شهدای شهر سرایان انجام شد.

سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان با بیان ویژگی‌های شخصیتی و مبارزاتی سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی با شهدا و خانواده آنها ارتباط نزدیکی داشت و سرکشی و دیدار با خاندان شهدا از برنامه های روزانه اش بود.

 وی عشق و آرزوی شهادت را یکی از آرمان‌های این سردار شهید والامقام برشمرد.

سردار قاسمی با بیان گوشه ای از خدمات سردار سلیمانی در استکبارستیزی و مبارزه با داعش گفت: خدمات همه جانبه سردار در جبهه اقتصاد مقاومتی، مبارزه با اشرار سیستان و شکل گیری جریان مقاومت به عنوان سرباز گمنام ولایت باید معرفی شود. 

در پایان مراسم از تمثال شهید اصیل و شهید میری به عنوان اولین و جوان ترین شهدای شهر سرایان در دوران دفاع مقدس که توسط هنرمند خوش ذوق سرایانی طراحی شده بود به دست پدر شهید اصیل رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار