برگزاری سالگرد شهادت مالک اشتر ولایت

برگزاری سالگرد شهادت مالک اشتر ولایت

در این مراسم حضرت حجت الاسلام دیانی به سیره و ابعاد شخصیتی سردار حاج قاسم سلیمانی پرداخت و افزودند: با وجود یکسال از شهادت سردار دلها هنوز داغ رفتن ایشان بر دل همه عشاق سنگینی میکند و اشک ها بر دیده روان است.
کد خبر: ۹۳۰۹۰۲۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۹
مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور خیل عظیم مشتاقان در حوزه مقاومت بسیج امام خمینی شهر بنک برگزار گردید. در این مراسم حضرت حجت الاسلام دیانی اعزامی از قم به سیره و ابعاد شخصیتی سردار حاج قاسم سلیمانی پرداخت و افزودند: با وجود یکسال از شهادت سردار دل‌ها هنوز داغ رفتن ایشان بر دل همه عشاق سنگینی میکند و اشک‌ها بر دیده روان است. ایشان به ذکر خاطرات بسیار جذاب و شنیدنی از رفتار‌های عملی سردار سلیمانی اشاره کردن و افزودند: شهید سلیمانی عزیزتجسم اسلام ناب محمدی بودند و از شاگردان مکتب امامین انقلاب و مو به مو فرامین و دستورات، ولی فقیه زمان را به منصه عمل گذاشتند.
حجت الاسلام دیانی ویژگی‌های مکتب حاج قاسم را توحیدی بودن، ایمان همراه با یقین، اخلاص، تعبد، تواضع ومردمی بودن و دارای بصیرتی ژرف اندیش و انقلابی بودن تمامی حالات دانستند و افزودند: حاج قاسم سلیمانی ارادتی خالصانه نسبت به اهل بیت و به ویژه حضرت زهرا (سلام الله علیه) واز سیره این بانوی دو عالم بهربرداری کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار