عضو اندیشکده شهر اسلامی بسیج اساتید استان اصفهان با شرکت در رویداد ایده پردازی "قاسم قاصم" حائز رتبه سوم در بین ایده های شایسته تقدیر و رتبه نهم در کل شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۱۴۸
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، احسان خیامباشی عضو اندیشکده شهر اسلامی بسیج اساتید استان اصفهان با شرکت در رویداد ایده پردازی قاسم قاصم حائز رتبه دوم در بین ایده های شایسته تقدیر و رتبه پنجم در کل شد.

تقدیر از ایده عضو اندیشکده شهر اسلامی بسیج اساتید استان اصفهان

عضو اندیشکده شهر اسلامی بسیج اساتید استان اصفهان با تصریح این که در این رویداد با سه ایده شرکت کرده است، گفت: یکی از ایده هایش با محوریت هنری _ ادبی حائز رتبه دوم در بین ایده های شایسته تقدیر شده و رتبه پنجم را در کل کسب کرده است.

وی افزود: موضوع اصلی این رویداد، ایده پردازی در خصوص چگونگی حفظ یاد و خاطره شهید سلیمانی و ترویج صفات شاخص ایشان در سطح جامعه جهانی، و بویژه ایران اسلامی بود.

خیامباشی بیان کرد: اکنون این رویداد به پایان رسیده و جمع بندی داوری ها اعلام و مقرر شده  ۲۲۰ ایده برتر از میان خیل ایده های رسیده در سطح کشور منتشر شود.

 در این خصوص در شبکه تلویزیونی اصفهان برنامه‌ای با حضور کارشناسان و ایده پردازان برتر منتخب امروز و فردا به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها در دو قسمت پخش و در هر قسمت ۶ ایده معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان اصفهان

ارسال نظرات