اجرای اولین پویش سلامت پایدار روستاییان در اسلامشهر

اولین پویش سلامت پایدار روستاییان در روستاهای بهمن آباد و رضی آباد با همکاری مجمع خیرین سلامت در شهرستان اسلامشهر اجرا شد .
کد خبر: ۹۳۰۹۲۴۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ احمدی مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و مرکز جهادی و نیکو کاری طلایه داران ظهور اسلامشهر  گفت: در این طرح ضمن تکمیل پرونده سلامت  خانواده روستاییان تمامی اعضای خانواده پس از پایش سلامت در صورت نیاز به دکتر متخصص حاضر در روستا معرفی و فرایند درمان( دارو ،آزمایش و..) آنها شروع خواهد شد .

احمدی افزود: در صورت نیاز به اعزام به بیمارستان هماهنگی های لازم از طریق مبادی ذی ربط  بعمل خواهد آمد و بیماران به بیمارستان معرفی خواهند شد .

وی اظهار داشت: در این طرح ضمن آموزش بهداشت دهان و دندان به تمامی عزیزان زیر  ۱۸ سال مسواک ،خمیر دندان و... اهدا و ضمن تکمیل فرم سلامت دندان پزشکی کلیه افراد ویزیت دندان پزشکی انجام شده و مراحل درمان این عزیزان ادامه خواهد یافت .

گفتنی است که با توجه به لزوم کنترل سلامت، یک مرکز کنترل سلامت روستاییان راه اندازی و به صورت هفتگی  شرایط بیماری این عزیزان کنترل  و در صورت نیاز، بررسی و پیگیری خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد: در هر روستا به دو نفر نیروی بومی آموزش های اولیه درمانی ارائه شده است و انشالله و به فضل خدا این طرح در تمامی روستا های شهر اسلامشهر اجرا خواهد شد .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار