حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان گفت: مکتب ما مکتب حاج قاسم است ، مکتب حاج قاسم مکتب عاشورا و سیدالشهداء علیه السلام است.
کد خبر: ۹۳۰۹۳۰۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در جمع کارکنان سپاه شهرکرد، ضمن تبیین ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار، گفت: مکتب سپاه و مردم ما مکتب حاج قاسم است و مکتب حاج قاسم مکتب عاشورا، سیدالشهدا(علیه السلام) و مقاومت است.

وی، افزود: برای تحقق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب باید نیروهای تراز انقلاب همچون سردار سلیمانی را تربیت کرد، یعنی کسانی که اهل سازش و مذاکره نیستند، چرا که سازشگران هیچگاه زمینه ساز تحقق دولت ظهور نخواهند بود.

فرهنگیار سپاه شهرکرد، در بخش دیگری از سخنرانی خود بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی، ولایت  را شناخت و وظیفه اش را شناخت و نسبت به وظیفه اش عمل نمودو درمسیر امامین انقلاب حرکت کرد، خداوند هم کارش را ماندگار کرد.

حجت الاسلام فتاحیان افزود: شاخص مکتب حاج قاسم که نسل جوان و مسئولین باید به آن توجه کنند چند بعد دارد و از مهمترین ویژگی های حاج قاسم سلیمانی خدامحوری است؛ فکر ،حرکت، جهاد، قلم، قدم و توکل حاج قاسم برای خدای سبحان بود.

وی بیان کرد: ولایت ‌مداری حاج قاسم به صورت عملی بود، وجه مشترک مالک اشتر و حاج قاسم این بود که نسبت به ولایت هم با وفا و هم صادق و هم اهل بصیرت و شناخت بودند .

حجت الاسلام فتاحیان در پایان خاطر نشان کرد: شجاعت و جسارت شهید سلیمانی بسیار نمودار بود و در چندین جبهه مقاومت در عراق و سوریه با داعش در خط مقدم جبهه حضور داشت و مبارزه می‌نمود و در عین حال با اخلاص  بندگی حق تعالی را انجام می‌داد.

 

ارسال نظرات