امام جمعه بردسکن:

آیت الله مصباح، عمار انقلاب و شهید سلیمانی مالک اشتر انقلاب بودند

امام جمعه بردسکن گفت: آیت الله مصباح یزدی همچون عمار انقلاب وشهید سلیمانی مالک اشتر انقلاب برای رهبری انقلاب اسلامی بودند.
کد خبر: ۹۳۰۹۳۸۶
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام علی اصغر امینی درویژه برنامه بزرگداشت اولین سالگرد سردار اسلام شهید سلیمانی ونیز ارتحال حضرت ایت الله مصباح یزدی که در محل سپاه ناحیه شهرستان بردسکن با حضور فرماندار واعضای شورای تامین، فرماندهان پایگاه‌های بسیج وخیرین وجمعی از بسیجیان برگزار شد، اظهار کرد: از دست دادن عمار‌ها ومالک ضایعه بزرگی برای انقلاب است که امید است عمار‌ها ومالک اشتر‌های دیگر از رویش‌های انقلاب راه این بزرگان وجای این عزیزان را پر کنند.
 
وی ضمن برشمردن صفات آیت الله مصباح یزدی وخدمات این مرد بزرگ به حوزه‌های علمیه ونقش بی بدیل وی به جهان اسلام از خدمات سردار رشید اسلام نیز گفت و اظهار داشت: سردار سلیمانی یک کیمیا بود. امینی درادامه با بیان اینکه سخن گفتن برای سلیمانی شهید خیلی سخت است، ولی همین بس که رهبری از شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب نام بردند.

امام جمعه بردسکن گفت: عنوان کردن مکتب سلیمانی یک نگاه عمیق ووسیع است که توسط رهبری انقلاب برای این شهید بیان می‌شود لذا صفات ارزنده این شخص در حدی است که این عنوان وروش در کلام رهبری مورد توجه قرار می‌گیرد.
 
وی به ویژه گی‌های این شهید اشاره کردند وافزود: اخلاص کیمیایی است که در وجود شهید سلیمانی موج می‌زد.
 
امینی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی علاوه بر اخلاص، ویژه گی بصیرت وی زبانرد خاص وعام است افزود: اگر کسی بصیرت داسته باشد می‌تواند در ظلمات راه خود را پیدا کند وشهید سلیمانی کسی بود که در همه زمینه‌ها بصیری اگاه به زمان ومکان بود.
 
امام جمعه بردسکن با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهار داشت: فرد بصیر هیج وقت سخنان وکردار او دشمن شاد کن نیست ولذا در فتنه سال ۸۸ افرادی بی بصیر موجب شدند که دشمن شاد کن باشند وحرف‌های آنان منجر شد که در تقویت راه ومسیر دشمن باشد ودشمن را در رسیدن به هدف خوشحال کنند.
 
امینی، با بیان اینکه فرد بصیر زمان ومکان را بخوبی می‌شناسد وسخنان او در خنثی کردن توطئه دشمن است لذا شهید سلیمانی بخوبی در راه خدمت خود با بصیرت حرکت کرد.
 
وی درادامه سخنان خود مکتب سلیمانی را مکتب پیشرفت برشمرد واظهار کرد: سلیمانی ذوب در ولایت بود وصفات او در همه زمینه‌ها شاخص والگو وپایدار خواهد ماند.
 
وی درهمین راستا گفت: فرد بصیر کسی است که انتقاد او برای کمک به جریان انقلاب است وبه تقویت دشمن کمک نمی‌کند.
 
امام جمعه بردسکن دیگر ویژه گی سردار دل‌ها شهید سلیمانی را ولایت مداری نام برد وافزود: سلیمانی در تمام صحنه‌ها وفراز وفرود‌های که در طول انقلاب برای نظام پیش آمد همراه با ولایت حرکت کرد وگوش بفرمان ولایت فقیه بود وآن چیزی که سلیمانی را ممتاز کرد، ولایت پذیری این شهید بود وهیچ وقت از ولایت جدا نشد.
 
لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی کاردان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه بردسکن نیز ضمن تقدیر و تشکر از همه حاضرین فرازی کوتاه از وصیت نامه شهید سلیمانی را نیز قرائت نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار