خبرهای داغ:
خمینی شهر
حجت الاسلام ماندگاری در جمع کارکنان سپاه ناحیه خمینی شهر

شنیدن اخبار باطل انسان را به عافیت طلبی و مقابله با جبهه حق می کشاند

حجت الاسلام ماندگاری: شنیدن اخبار باطل از فضای مجازی و کانال ها و ماهواره ها انسان را به بی تفاوتی، لجبازی، عافیت طلبی و مقابله با جبهه حق می کشاند.
کد خبر: ۹۳۰۹۳۹۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ حجت الاسلام ماندگاری در برنامه یکمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی سپاه خمینی شهر که به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه خمینی شهر برگزار گردید؛ در جمع کارکنان سپاه شهرستان خمینی شهر گفت: برخی افراد در جامعه فعلی ما مصداق بارز زیان کاران هستند.

وی با اشاره به آیه ۵۴ سوره مائده گفت: برخی افراد در جامعه فعلی ما مصداق بارز زیان کاران هستند و با اثر گیری از رسانه های معاند فارسی زبان انقلاب در مقابل مردم و بر علیه مردم کار می کنند.

حجت الاسلام ماندگاری افزود: همین طور که تعدادی از رجال در زمان امیرالمومنین و امام حسن راه این عزیزان را رها کردند و بر سر سفره معاویه نشستند و در مقابل این عزیزان قرار گرفتند.

مسئول موسسه روایت سیره شهدا گفت: زبیر از داخل بیت خود و به وسیله پسرش آلوده شد و این روزها مصداق آن را در مورد برخی که بر سر سفره انگلیسی‌ها نشسته اند می بینیم و باید مراقب بود و فرقی نمی کند که انسان در گذشته چه کسی بوده است چه بسا چندین سال انقلابی و معلمه اخلاق بوده اند و حال بر سر سفره ضد انقلاب نشسته و در مقابل مردم قرار گرفته است.

ماندگاری ادامه داد: در طی 42سال گذشته در زمینه های مختلف برتر و جزء ۱۰ کشور برتر جهان در موضوعات مختلف بوده ایم و ثمرات دیگر انقلاب اسلامی در منطقه خاورمیانه این است که ما از تجزیه کشورهای اسلامی دیگر منطقه از جمله یمن، عراق، سوریه و لبنان جلوگیری کردیم و این ها را می‌توان به همت سرباز رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی دانست.

 وی خاطرنشان کرد: ترس دشمن از این نیروی انقلابی باعث شد تا با توطئه جنایت کاران عبری آمریکایی؛ این مرد الهی به شهادت برسد ولی نمی دانستند که با این حرکت قطعاً باید منطقه خاورمیانه را ترک کنند ان شالله که گورشان را تا سال آینده از منطقه گم خواهند کرد.

ماندگاری هشدار داد: شنیدن اخبار باطل از فضای مجازی و کانال ها و ماهواره ها انسان را به بی تفاوتی، لجبازی، عافیت طلبی و مقابله با جبهه حق می کشاند.

وی گفت: حاج قاسم برای ما الگو بود و از خط ولایت جدا نشد و سلیمانی از همه بیشتر در اروپا و کشورها گشت ولی گول خبرهای آنان را نخورد.

حجت الاسلام ماندگاری در پایان با اشاره به بیانیه گام  دوم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) داشتند و یکی از بندهای این بیانیه را شرح دادند که این بند به امیدواری به آینده اشاره دارد و گفت: ان شا الله در انتخابات آینده مردم با انتخاب درست خود به دور از فضای رسانه‌ای رسانه های معاند و جنگ روانی انتخاب درست خواهند کرد و قطعاً با این انتخاب کشور را به امیدواری آینده روشن خواهند رساند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها