کارشناس عالی مسائل سیاسی بیان داشت: تشییع پیکر شهید سلیمانی هیمنه استکبار جهانی را در هم شکست و قدرت نرم انقلاب اسلامی را به رخ دوست و دشمن کشاند.
کد خبر: ۹۳۰۹۴۵۰
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ به همت معاونت سیاسی لشکر عملیاتی مردم پایه ینج نصر و به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی جلسه بصیرت افزایی با سخنرانی جلال امینی کارشناس ارشد مسائل سیاسی در محل نمازخانه لشکر برگزار شد.

امینی در این برنامه بیان داشت: همانگونه که شهید سلیمانی در دوران زندگی تمام وجود خود را وقف اسلام و انقلاب اسلامی نموده بود؛ شهادت و خون پاک او سوخت اتمی موتور انقلاب گردید.

این کارشناس مسائل سیاسی همچنین افزود: با شهادت شهید سلیمانی جوانانی که سن و سالشان اقتضای انقلاب اسلامی سال ۵۷ را نداشت گویا انقلاب را دوباره دیدن و درک کردند.

امینی خاطرنشان کرد: حضور ده‌ها میلیونی مردم در تکریم و تشییع پیکر شهید سلیمانی هیمنه استکبار جهانی را در هم شکست و قدرت نرم انقلاب اسلامی را به رخ دوست و دشمن کشاند.

وی همچنین ادامه داد: ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم باعث گردید که رهبر معظم انقلاب از ایشان به عنوان یک راه؛ مسلک و مکتب نام ببرد.

 امینی در پایان بیان داشت: مهمترین اصول مکتب شهید سلیمانی شامل اوج معنویت گرایی، ولایتمداری، امت گرایی، مجاهدت و مبارزه خستگی ناپذیر، دشمن شناسی و مردم داری می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها