خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین:

نقش آفرینی حقوقدانان انقلابی در تحقق سند تحول قضایی

قلی پور گفت: هدف کمک به گفتمان سازی در بروز و ظهور سند تحول قوه قضائیه است که هدف ریاست قوه قضائیه نیز می باشد.
کد خبر: ۹۳۰۹۵۶۲
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، جلسه ارتباط تصویری در راستای اجرای نوبت دوم آزادسازی زندانیان با اولویت جرایم غیر عمد در سراسر کشور با آزاد سازی ۲ هزار زندانی به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی برگزار شد.

در این جلسه کریم قلی پور مسئول سازمان بسیج حقوقدانان و دبیر کمیته اجرایی آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد استان قزوین اظهار داشت: هدف از این امر هم افزایی، دادگستری سپاه، بسیج، ستاد دیه، سازمان اقدامات تأمینی و تربیتی امور زندانها است تا بتوانیم تأثیر گذار باشیم و هدف رضایت مندی مردم است و این شروع کار است.

وی گفت: در اولین سالگرد شهید سردار دلها، تفاهم نامه هایی با ستاد دیه و زندانها داشتیم و کار بزرگتر در مجموعه سپاه و بسیج در دو بخش انجام شد که اصلاح ذات البین و اخذ رضایت از خانواده های متضرر همچنین در بخش تخصصی محور اردوهای جهادی با استفاده از ظرفیت‌های وسیعی که دربسیجیان است زمینه بروز و ظهور فراهم گردد.

این مسوول اضافه کرد: در بخش اردوهای جهادی به زندانها استفاده از تیم پزشکی، دندانپزشکی، چشم پزشکی همراه با تیم مشاوره ای و حقوقی و مسئولین قضایی استان و وکلاء و پذیرفتن وکالت و معاضدت حقوقی در صورت ضرورت از اقدامات این قشر بسیج بوده است.

قلی پور افزود: اولویت ما تأثیر گذاری در جامعه است که بتوانیم بارقه امید در مردم ایجاد نماییم. سند تحول قوه قضائیه مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب بوده که مبنا استفاده از ظرفیت ها است و در بسیج حقوقدانان مهمترین بحث، بخش چهارم بیانیه گام دوم انقلاب با موضوع عدالت و مبارزه با فساد است.

مسوول بسیج حقوقدانان استان قزوین خاطرنشان کرد: هدف کمک به این گفتمان سازی در بروز و ظهور سند تحول قوه قضائیه که هدف ریاست قوه قضائیه نیز می باشد، است و ماحصل آن افزایش رضایت مندی در نظام جمهوری اسلامی است تا بدان وسیله الگوی کوچکی از دولت کریمه صاحب الامر(عج) باشیم.

قلی پور در پایان از اصحاب رسانه خواست که این بحث گفتمان سازی را بارز کنند که مهمترین بحث گفتمان سازی عدالت است. هر چه که بتواند گفتمان عدالت را بیان کند و آن بیان خدمات مجموعه‌ کنونی قوه قضائیه است که در راستای عدالت قدم بر می دارند.

1012/پ

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار