خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند:

پخت و توزیع غذای گرم در بین محرومین در ایام فاطمیه توسط بسیج دانشجویی پیام نور بیرجند

​نیک فرجام گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند، به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) غذای گرم در بین نیازمندان این شهرستان و روستاهای اطراف آن توزیع می کند.
کد خبر: ۹۳۰۹۵۸۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  محسن نیک فرجام ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) با اشاره بیان رهبر معظم انقلاب در حمایت از محرومین جامعه اظهارداشت: رهبرمعظم انقلاب به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از کرونا اشاره کردند و افزودند : "افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند ، فعالیتهای وسیعی را به منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند ، زندگی برای برخی قشرهای ضعیف با سختی در حال گذران است که مسئولان باید برنامه های کمک به آنها را هر چه سریعتر و بهتر اجرا و برای اثبات ارادتمان به امام زمان (عج)صحنه ها و جلوه هایی از جامعه مهدوی را که جامعه ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است ، به وجود آوریم".


وی گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی مرکزبیرجند با همکاری گروه سه شنبه های مهدوی ، موسسه مردم نهاد پویندگان مهر آفتاب ، گروه شهیده کمائی ، مسجد محله سپیده کاشانی(سراب) و مسجد محله موسی بن جعفر حدود 300  خانواده نیازمند خاص شهر بیرجند و روستاهای محروم که با شیوع گسترده ویروس کرونا شغل خود را از دست داده اند و زندگی شان سخت و دشوار شده است را شناسایی کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی مرکزبیرجندیادآورشد: با یاری شهدا و امام زمان (عج) بتوانیم غذا گرم درخور شان بزرگواران ، در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با رعایت پروتکل های بهداشتی ، پخت و توزیع کنیم .

وی عنوان کرد: از مردم ، خیرین و سایر نهاد های انقلابی انتظار داریم ما را در این امیر خداپسندانه  یاری نمایند و بتوانیم زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت علی (ع) را الگو خود قرار دهیم.

نیک فرجام عنوان کرد: خیرین می توانند کمک های خیر خواهانه خود را به شماره کارت

 بانک صادرات محسن نیک فرجام 6037697439894525 واریز نمایند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار