دفاع همه جانبه از ولی زمان یکی از شاخصه های حاج قاسم بود

یکی از شاخصه های بارز شهید حاج قاسم سلیمانی ولایت مداری و دفاع همه جانبه از ولی زمان خود است.
کد خبر: ۹۳۰۹۶۱۱
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی حجت الاسلام شیخ محمد رنجبر در ناحیه انار برگزار شد.
حجت السلام شیخ محمد رنجبر ضمن گرامی داشت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش گفت: یکی از شاخصه های بارز مکتب حضرت زهرا(س) ولایت مداری و دفاع همه جانبه از ولی زمان خود است.

وی افزود: این ولایت مداری شئونی دارد که در اولین قدم باید قلب آدمی مزین به نور ولایت گردد و اگر قلب سرشار از محبت به این ارزش الهی شد در زبانش جاری می شود و در اعمال رفتار انسان خود را نشان می دهد همانطور که آن حضرت چه با خواندن خطبه و چه در دفاع میدانی از ولی زمان خود درجه عالی از ولایت مداری به نمایش گذشتند و تا جای که جان عزیز خود را دراین راه فدا نمود.
حجت السلام رنجبر در ادامه گفت: در مکتب سلیمانی که برگرفته از مکتب فاطمی است نیز ارتباط مستقیمی بین ولایت مداری و عاقبت بخیری است، همانطور که شهید می فرمایند"والله والله والله از مهمترین شئون عاقبت به خیری، رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد."

وی در ادامه اظهار داشت: شهید سلیمانی یکی از فرزندان معنوی حضرت صدیقه طاهره(س) و ذوب در مکتب ایشان بودند و این مطلب می توان با نگرش به شیوه زندگی ایشان و در ارتباط او با ولی امر مسلمین جهان پی برد.

حجت السلام رنجبر در خصوص ارادت سردار سلیمانی به حضرت فاطمه زهرا(س)گفت:در این بحث همین بس که ایشان منزل خود را وقف روضه های آن حضرت کرد و برای اینکه نامی از خودش نباشد اسم این مکان را بیت الزهرا یعنی خانه ای زهرا(س) نامید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار