دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام نگره بین المللی شهدای مدافع حرم در کرمان :

ملت ایران تنها ملتی است که قهرمانان بزرگ تربیت کرده است

محسن رضایی اظهار کرد: ملت‌های دیگر قهرمان واقعی ندارند و ملت ایران تنها ملتی است که صد‌ها قهرمان بزرگ را تربیت و روانه میدان نبرد علیه دشمنان کرده است.
کد خبر: ۹۳۰۹۶۳۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان  ، کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم (پاسداشت شهدای مدافع حرم استان کرمان) با حضور  فرزندان شهیدحاج قاسم سلیمانی ، خانواده معظم شهدای مدافع حرم ، خانواده شهید پورجعفری و مسئولان استانی و نمایندگان مجلس در مصلی کرمان برگزار شد

محسن رضایی،دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم اظهار کرد: اگر کسی بخواهد از مکتب حاج قاسم به معراج برود باید ازفرودگاه خدمت به مردم ،پرواز کند.

محسن رضایی تصریح کرد : ملت ایران توانست  حرف و علاقه اش را با حضور میلیونی در تشییع سردار سلیمانی  به گوش جهانیان برساند

این  مقام مسئول اظهار کرد: آنچه که ملت‌های دیگر فاقد آن هستند و سعی می‌کنند بابازی‌های مصنوعی قهرمانان کاغذی به وجود بیاورند زیرا قهرمان واقعی ندارند و ملت ایران تنها ملتی است که صد‌ها قهرمان بزرگ را تربیت و روانه میدان نبرد علیه دشمنان کرده است.

رضایی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی یکی از قهرمانانی است که با شایستگی هایش به عنوان قهرمانی در سطح جهان مطرح است.

 همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی افزود:  سردار سلیمانی با مردم  و در خدمت مردم بود در همه صحنه ها از رسیدگی به محرومان ،خانواده شهدا، مشکلات ، سیل، زلزله و... همیشه حاضر بود.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد:شهید حاج قاسم سلیمانی در خدمت مردم بود و با کمک مردم امنیت ایجاد می کرد به گونه ای که با کمک مردم عراق داعش را شکست داد.

 

در این کنگره ازخانواده شهید حسینی و شهید جمالی به نیابت از ۴۶شهید مدافع حرم استان کرمان تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار