رییس حوزه علمیه تربت حیدریه گفت: رحلت علامه مصباح یزدی را ضایعه‌ای دردناک برای حوزه‌های علمیه و جهان اسلام عنوان کرد و افزود: علامه مصباح خدمات بزرگی به جهان اسلام ارایه کرد
کد خبر: ۹۳۰۹۸۴۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
حجت الاسلام عصمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسییج در خراسان رضوی اظهار داشت: آیت الله مصباح یزدی فیلسوفی بزرگ و صاحب نظر در فلسفه بودند و ما توفیق داشتیم بحث نهایت الحکمه را از محضر ایشان استفاده کنیم که بسیار خوش بیان و مسلط بر مسایل فلسفی و دارای حاشیه بر کتاب شریف نهایت الحکمه هستند.
 
وی رحلت علامه مصباح یزدی را ضایعه‌ای دردناک برای حوزه‌های علمیه و جهان اسلام عنوان کرد و افزود: علامه مصباح خدمات بزرگی به جهان اسلام ارایه کرد و حمایت‌ها و تاییدات این عالم ربانی از نظام و ولایت فقیه کم نظیر است.
 
رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی تربت حیدریه گفت: این مرد بزرگ در دوران عمر با برکت خود خدمات زیادی به جهان اسلام داشت و نوشته‌های این عالم از هر جهت مفید و قابل استفاده است و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، بقیه السلف مرحوم علامه طباطبایی و شخصیت‌های بزرگ علمی حوزه است.
 
حجت الاسلام عصمتی بیان داشت: حمایت‌ها و تاییدات همه جانبه این فقیه عالیقدر از نظام و ولایت فقیه و پاسخ به شبهات از دیگر ویژگی‌های شخصیتی این عالم بزرگ است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها