مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان رضوی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: یکی از کسانی که سنت حقیقی فاطمه زهرا (س) را احیاء نمود.
کد خبر: ۹۳۰۹۸۵۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛حجت الاسلام غلامی در نشست بصیرتی در محل سپاه ناحیه خواف به بیان سیره عملی حضرت فاطمه زهرا (س) و لزوم بهره گیری همه شیعیان در اوج فتنه‌ها تاکید کرد.

وی بیان داشت: در سال ۸۸ فتنه عظیمی در کشور رخ داد و در همان روز‌ها و اوج فتنه شاهد سکوت بسیاری از مسئولین و بزرگان بودیم همانگونه که در زمان حضرت زهرا (س) خیلی‌ها سکوت کردند و امیرالمومنین(ع) تنها ماندند، اما آنجا تنها فاطمه (س)بود که با آن شرایط خاص به میدان دفاع از ولایت شتابید و جانش را سپر ولایت کرد.

حجت الاسلام غلامی بیان داشت: یکی از کسانی که سنت حقیقی فاطمه زهرا (س) را احیاء نمود سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در مقام ولایتمداری و دفاع از ولایت به مقام یقین رسیده بود، تا جایی که رهبر معظم انقلاب در بیان احوالات آن شهید والامقام فرمودند او ذوب در ولایت بود.

وی اظهار داشت: امروز اگر به برکت خون حاج قاسم مردم عزیز ما از قبل بیدار‌تر شوند و تا پای جان وارد میدان دفاع از حریم ولایت شوند و امام امت را تنها نگذارند بزرگترین قدرت‌های جهان هم حریف نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهند بود همانگونه که خودشان بار‌ها و بار‌ها در محافل خصوصی شان اعتراف نمودند که اگر امت با امامشان همراه باشند به هیچ عنوان شکست نخواهند داشت و برای ایجاد شکاف بین امت و امام امت به ایجاد فتنه انگیزی از هیچ تلاشی دریغ نداشته و شب و روز نمی‌شناسند.

نماینده، ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان رضوی با بیان اینکه بصیرت فاطمی لازمه و پشتوانه‌ی ولایت علوی است به سخنان خود خاتمه داد و بزرگترین تکلیف را در عصر حاضر بصیرت افزایی دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها