مسئول گروه جهادی مسجد حضرت خدیجه کبری (س) شهر کرج:

بسته های حمایتی به خانواده های نیازمند به شهرستان زابل ارسال شد

مسئول گروه جهادی مسجد حضرت خدیجه کبری (س) شهر کرج گفت: این گروه جهادی در حرکتی نوعدوستانه، محموله کمک های غیر نقدی برای هموطنان نیازمند در شهرستان زابل استان سیستان و بلوچستان ارسال کرد.
کد خبر: ۹۳۰۹۸۸۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، احمد مومنی اظهار داشت: اعضای  گروه جهادی مسجد حضرت خدیجه کبری (س) شهرستان کرج اواخر آذرماه سال جاری و در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با سفر به استان سیستان و بلوچستان به شناسایی خانواده های نیازمند پرداختند.

بسته های حمایتی به خانواده های نیازمند به شهرستان زابل ارسال شد

وی ادامه داد: این گروه پس از بازگشت به کرج ، محموله کمک های ضروری شامل اقلام خوراکی ، وسایل خانگی مانند فرش ، تلویزیون ، اجاق گاز، بخاری ، اسباب بازی کودکان و لوازم ورزشی با کمک خیرین جمع آوری  و برای 20 خانوار نیازمند در استان سیستان و بلوچستان ارسال کرد.

مسوول گروه جهادی مسجد حضرت خدیجه کبری (س) کرج  ضمن قدردانی از اقدام مردمی و خداپسندانه نمازگزاران و بسیجیان پایگاه بسیج شهید پناهی، افزود:  این جهادی برای تعدادی از خانواده های نیازمند شهرستان زابل استان سیستان و بلوچستان پرونده تشکیل داد  و سپس  با هماهنگی با مسوولان شهری فراخوانی در بین خیرین در فضای مجازی و حقیقی مبنی بر جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای کمک به مردم زابل منتشر شد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه موفق شدیم نخستین کاروان هدایای خیرین کرجی را به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان با یک دستگاه تریلر به شهر زابل ارسال کنیم.

مومنی گفت: این گروه جهادی در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری از اول اردیبهشت امسال با اولویت امداد رسانی به اقشار آسیب دیده از بیماری کووید ۱۹ تشکیل شد و خدمات شایانی در زمینه کمک های مومنانه و تهیه بسته های معیشتی و تولید و توزیع ماسک، لباس ها و گان های بیمارستانی به مردم شریف کرج ومناطق حاشیه نشین ارایه داد.

وی افزود: اقدامات گروه جهادی مسجد حضرت خدیجه کبری (س) در هشت کارگروه معیشت، تسهیلات، ازدواج، خدمت، عمران و سازندگی، دامپزشکی، کشاورزی واشتغال سازمان دهی شده است.

مسوول گروه جهادی مسجد حضرت خدیجه کبری (س)در رابطه با هدف اعزام کاروان خدمت رسانی همزمان با اولین سالگرد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بیان داشت: سردار سلیمانی تمام هستی وجود شریفش رابرای این سرزمین چه در زمان حیات مبارکشان در خدمت رسانی به محرومین و آسیب دیدگان و چه در زمان اهدای جان نازنینشان در راه تامین امنیت مردم کشورمان فدا کرد.

مومنی گفت: ما به عنوان عضو کوچک از مردم سربلند ایران اسلامی احساس کردیم این روزها می تواند برای مردم زابل یک روز خاص و به یادمانی باشد زیرا الگوی خدمت رسانی در اذهان و قلوب این مردم مظلوم ثبت خواهد شد.

گروه جهادی مسجد حضرت خدیجه کبری (س) شامل ۲۰ نفر از جهادگران کرجی می باشد.

به دنبال توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر شکل گیری کمک های مومنانه برای اقشار آسیب پذیر، تعدادی زیادی تشکل مردم نهاد در استان البرز فعالیت خود را به منظور یاری رسانی به خانوادهای نیازمند آغاز کردند که تاکنون بیش از 700 هزار بسته معیشتی توسط دستگاه های اجرایی ، نهاد ها و تشکل های مردمی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار