مراسم یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط بسیجیان حوزه 216 حضرت زکیه (س) برگزار شد

مراسم یادبود شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت حوزه 216 حضرت زکیه (س) سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با سخنرانی آقای افقی در حسینیه مسجد امام حسن مجتبی(ع) و با حضور جمعی از خواهران بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۹۲۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراسم یادبود شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت حوزه 216 حضرت زکیه (س) سپاه ناحیه امام سجاد(ع) با سخنرانی آقای افقی در حسینیه مسجد امام حسن مجتبی(ع) و با حضور جمعی از خواهران بسیجی برگزار شد.

وی در وصف رشادتها و از خودگذشتگی های این شهید بزرگوار عنوان کرد: سردار عزیز و شهید ما جانش را در طلب اخلاص گذاشتند و در تمامی لحظات عمر خود آرزوی شهادت را از خدا طلب داشتند.

وی در ادامه افزود: مکتب، پیام و افکار آن شهید بزرگوار دارای معنا و نظریه بود. مکتب موقعیتی نیست امری ماندگار و پویا است.

وی گفت: دشمنان ما از نام سردار نیز در بیم و هراس به سر می برد و فکر کرد که با به شهادت رساندن او خواب راحت خواهد داشت و حال به این نتیجه رسیده که بزرگترین اشتباه خود را انجام داده و باید منتظر انتقام سخت باشد.ان شاالله بتوانیم راه این شهید بزرگوار و تمامی شهیدان راه خدا را با به دست گرفتن پرچم آن ها ادامه دهیم.

آقای افقی خاطر نشان کردند: به قول رهبر فرزانه کشورمان حاج قاسم سلیمانی یک مکتب بود و نکته غلبه بر کثرت است. تنها کسی بود که رهبر به اسم کوچک او را خطاب می کردند و روز شهادتش را یوم الله نام نهادند.خدا به بندگان صالح وعده به این پاداش داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار