خبرهای داغ:
خانواده شهید محمد خلیل پور نهر و نیز مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از دست اندرکاران ساخت آزاد راه تبریز – سهند در شرکت عمران شهر جدید سهند قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۳۱۰۱۹۵
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در مراسمی که به همین منظور ترتیب یافته بود خانواده شهید پور نهر همچنین به خاطر نامگذاری مدرسه ای در فاز سه شهر سهند بنام شهید محمد خلیل پور نهر از مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند تقدیر و تشکر کرد.
مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران آذربایجان شرقی نیز در این مراسم معنوی با اشاره به کارهای خیر خانواده شهید محمدخلیل پور نهر گفت: این خانواده معظم خودشان به تنهایی بنیاد شهید و حتی یک گام جلوتر هستند به طوری که این خانواده در شناسایی خانواده های آسیب دیده پیشگام بوده و یاور بنیاد شهید هستند.
آقای پور حسن عزت ایران اسلامی را مدیون شهدا دانست و گفت: مدیرعامل شرکت عمران شهر سهند با ساخت مسجد و مدرسه و کارهای خداپسندانه دل مادر شهید و خانواده اش را شاد کرده اند.
وی افزود: با تلاش های مدیرعامل جانباز و ایثارگر شرکت عمران شهر سهند چهره این شهر طی دو سال متحول شده و زندگی در این شهر جانی دوباره یافته است به طوری که بیشترین اخبار را در فضای مجازی این شهر به خود اختصاص داده است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز با اشاره به اینکه قدوم خانواده شهید برای این شهر و شرکت برکت آفرین است ، گفت : مادران شهدا ، مادران معنوی جامعه هستند و در مکتب قرآن و اهل بیت (ع) بالاترین ارزش ، احترام به جایگاه شامخ شهدا و خانواده های عزیز آنان است .
دکتر عباس مصطفوی افزود: به حول و قوه الهی فرهنگ ایثارگری در شهر جدید سهند پیاده شده است بطوریکه با اتحاد و همدلی اعضای هیئت مدیره و کارکنان متعهد شرکت عمران با اقدامات چشمگیری که در دو سال و نیم در شهر جدید سهند بوقوع پیوسته ، این شهر در زمره برترین های شهرهای جدید قرار گرفته و افتتاح و بهره برداری از پروژه بزرگ آزادراه تبریز - سهند که آرزوی دیرینه شهروندان بود گواه این ادعا است و به برکت خون شهدا و توفیق الهی مشکلات مرتفع می شود.
وی تحویل بیش از 3500 واحد به متقاضیان مسکن مهر ، استقرار تندیس شهدا در محل پروژه و نمایش صحنه به شهادت رسیدن شهید باکری در میدان بزرگ شهید باکری شهر ، شروع 99 پروژه در سال جاری و تبدیل 65 مورد آن به قرارداد را در سایه تلاش های خادمین نظام دانست و اجرای آن ها را معجزه الهی خواند .
در این آیین به میمنت حضور خانواده شهید تفاهم نامه ساخت تعداد 250 واحد مسکن برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران فیمابین مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مبادله شد.
در پایان خانواده شهید محمد خلیل پور نهر با اهدای لوح سپاس ، دسته گل و تابلو "و ان یکاد" حرم مطهر امام رضا (ع) از تلاش های مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، پورعلی مسئول دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی و محرم صفری مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند در افتتاح و بهره برداری از آزادراه تبریز -سهند تقدیر و تشکر کرد.
--

ارسال نظرات