امام جمعه اهل سنت کنگان:

در عصر حاضر جهان اسلام نیاز ضروری به وحدت و انسجام دارد

امام جمعه اهل سنت کنگان ، گفت: جهان اسلام در عصر حاضر نیاز به وحدت انسجام دارد فلذا یکپارچگی جبهه مقاومت در این شرایط حساس امری لازم بوده و حائز اهمیت است.
کد خبر: ۹۳۱۰۳۶۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان
شیخ محمد جمالی امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان در گفتگو با خبر نگاران با اشاره به اهمیت اتحاد و انسجام امت اسلام در شرایط کنونی، اظهار داشت: اکنون زمان ان رسیده است همه مسلمانان جهان با یکدیگر واحد شوند و یک کار تمام کننده‌ای در مورد استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونستی انجام دهنده، زیرا که در شرایط کنونی جهان اسلام وظیفه مهمی بر گردن امت اسلام است.
امام جمعه اهل سنت کنگان افزود: با توجه به رزمایش‌های اکنون توسط جبهه مقاومت در فلسطین و دیگر کشور‌های منطقه در حال وقوع است این مسئله را بسیار حائز اهمیت خواهد کرد که گروه‌های مقاومت باید یک واحد شوند تا بتوانند قدرت واقعی خود را در جهان اسلام به رخ دشمنان بکشانند.
وی ادامه داد: هر حرکت و فعالیتی توسط علما و اندیشمندان جهان اسلام برای تقویت و نجات امت اسلامی که در اقصی نقاط عالم مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند می تواند راه گشا و راهبرد مفیدی واقع شود و در حقیقت انچه هدف امت اسلام و مسلمین حهان است محقق خواهد شد.
پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار