خبرهای داغ:
در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مطرح شد؛

تقریب مذاهب لازمه وحدت است

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: ما، شیعه و سنی پشت سر رهبر حکیم خود هستیم تا پرچم اسلام در دنیا برافراشته بماند.
کد خبر: ۹۳۱۰۴۱۶
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، محمد آخوند احمدی امام جمعه موقت اهل سنت کلاله در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران، با بیان اینکه تقریب مذاهب، ضرورت امروز ایجاد وحدت برای برادری و اخوت در جوامع اسلامی است: گفت: دشمنان تلاش می کنند به وحدت ایجاد شده در جمهوری اسلامی خدشه وارد کنند که با هوشیاری ملت بیدار شکست آنها قطعی است.

آخوند احمدی یاد شهید سردار سلیمانی را گرامی داشت و گفت: حاج قاسم سلیمانی به جهان اسلام امنیت داد و داعش این گروهک تکفیری را ریشه کن کرد.

وی تاکید کرد: ما پیروان راه شهید سلیمانی هستیم.

 امام جمعه موقت اهل سنت کلاله در ادامه گفت: نزدیکی و ایجاد ارتباط برخی رژیم های منطقه با رژیم صهیونیستی را محکوم می کنیم و قطعا این حاکمان ذلیل بدانند دود این فتنه در ابتدا به چشم خودشان می رود.

حجت الاسلام والمسلمین رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گلستان نیز با بیان اینکه بیش از ۴۱ سال است که دشمن تلاش می کند تا انقلاب اسلامی را به شکست بکشاند؛ گفت: وحدت در کشور ما و بصیرت رهبری همه نقشه دشمنان را از بین برد.

 وی ادامه داد: سردار سلیمانی با وحدت گروههای مختلف مردمی در مقابل استکبار و ایادی ایستاد و به پیروزی رسید.

حجت الاسلام والمسلمین رعایتی افزود: مسلمانان با پیروی از اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی ایستادند و در این راه از جان خود گذشتند.

وی گفت: اگر بصیر باشیم و مثل حاج قاسم پیرو رهبر حکیم و فرزانه باشیم؛ موفق خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: امروز به حاج قاسم شهید می گوییم؛ ما ، "شیعه و سنی" ، پشت سر رهبر حکیم خود هستیم تا پرچم اسلام در دنیا برافراشته بماند.

در ادامه این مراسم؛ که اقشار مختلف مردم، روحانیون، ائمه جمعه اهل سنت و تشیع، مسئولین ادارات و نهادها، فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند؛ دکلمه زیبایی توسط نوجوان بسیجی خوانده شد و سپس مداح اهل بیت (ع) با اشعاری نغز در رثای شهادت شهید سلیمانی ، شهید فخری زاده و مرحوم آیت الله مصباح یزدی روضه خوانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار